پخش ویژهبرنامههای تولیدی همراه اول بهمناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی در پلتفرمهای روبیکا و آیگپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، ویژهبرنامههای «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرمها قرار گرفت.
ویژهبرنامه «باب القبله» توانست به بیش از ۲ میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به یکهزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به ۹۸.۳ ترابایت و ۳.۳ گیگابایت رسید.
ویژهبرنامه «قدمگاه» نیز به بیش از ۱.۶ میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از ۱۲.۷ هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب ۸۰.۳ ترابایت و ۴.۴۵ گیگابایت ثبت شد.
همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساختهای پخش زنده برنامه هیاتهای مذهبی و تولید ویژهبرنامههای مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسمهای مذهبی این ایام داشته است.