اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب ( پنجم آذر ۱۴۰۲) با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره‌های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، هیأت داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه ایران همواره با تأکید بر شاخص‌هایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس‌های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره‌وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 192270 و در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷:۰۶
2024 copyright.