بازیگران فیلم «ملاقات خصوصی» با رضایت از فیلمی که در آن بازی کرده بودند، به جشنواره فجر آمدند و یکی از آنها که از شرکتکنندگان مسابقه قویترین مردان ایران بود، از پایان این مسابقه و تأثیرش در زندگی ورزشکاران آن گله کرد.
به گزارش سینماسینما، چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن با نمایش اولین ساخته امید شمس به نام «ملاقات خصوصی» همراه بود؛ فیلمی که پس از دو ساعت با تشویق جمع زیادی از اهالی رسانه و منتقد روبرو شد.
در نشست خبری این فیلم جمعی از بازیگران و عوامل از جمله پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، نادر فلاح، بهمن ارک، امید شمس، شیرین آقاکاشی، امیر بنان، رویا تیموریان و سیاوش چراغیپور حضور داشتند.
پریناز ایزدیار در این نشست درباره شباهت نقش خود به عنوان دختری در محلهای نامناسب با سمیه فیلم «ابد و یک روز» گفت: منتظر طرح چنین سوالی بودم ولی در مجموع این نقش تفاوت زیادی با آن داشت و من به تنهایی کار جداگانهای برای تمایز نقشم با فیلم« ابد و یک روز» نکردم, چرا که با همراهی کارگردان اتفاق افتاد.
او درباره تکراری بودن نقشهای ضعیف و رنجور هم گفت که اصلا چنین چیزی را قبول ندارم و نقش پروانه را در فیلم «ملاقات خصوصی» ضعیف نمیبینم، منتها جایی که گرفتار عشق میشود شاید کاری میکند که او را ضعیف نشان دهد.
امید شمس (کارگردان) درباره ایده فیلم گفت: من و علی سرآهنگ چند سال قبل روی سوژه مستندی درباره زندانها کار میکردیم و برهمین اساس تاکید شده که فیلم برگرفته از واقعیت است. حتی محلهای که در فیلم میبینید محل زیست من و خانوادهام بوده و هنوز هم هست و خیلی از دوستانم در آن جا در زندان بودند و اینها به ترسیم اتفاق ها کمک کرد.
رویا تیموریان که در این فیلم نقشی کوتاه داشت، درباره همکاری خود با فیلمسازان جوان گفت: از آنجا که اعتقاد دارم نسل جوان آینده سینما هستند، با خواندن فیلمنامه کارها را بررسی میکنم که امکان کار هست یا نه و این همکاری با جوانها به من که از نسل دیگری هستم کمک میکند تا با مسائل روز آشناتر شوم. من دیواری بین خودم و جوانها ندارم و با گفتوگو خیلی اتفاقهای خوب را میتوان رقم زد و الان از تجربه با یک جوان آیندهدار راضی هستم.
هوتن شکیبا هم درباره نقش خود در فیلم ملاقات خصوصی توضیح داد: کاراکتر فرهاد از خودم خیلی دور بود و زیست در زندان هم کار را سخت میکرد. برای این نقش به زندان رفت و آمد کردم و یک آشنا هم آنجا دیدم. البته زندان فضای تلخی دارد و امیدوارم بخشی از آن فضا را توانسته باشیم ترسیم کنیم.
علی سرآهنگ از نویسندگان فیلم توضیح داد که برای ساخت مستندی درباره مواد مخدر تحقیق می.کردند که از طریق مسئولی پیشنهاد گرفتهاند که درباره زنانی که مواد به زندان وارد میکنند، بسازند.
امیر بنان تهیهکننده فیلم گفت که پروسه دریافت پروانه ساخت طول کشید چون نه فقط در ارشاد بلکه در قوه قضاییه هم نکاتی وجود داشت ولی در کل آن نکات برای فیلم کمککننده بود.
ایمان شمس که یکی از شرکتکنندگان مسابقه قویترین مردان ایران بود و نقش واقعی خود را در ملاقات خصوصی بازی میکرد، به مشکلاتی اشاره کرد که پس از پایان این مسابقه برای ورزشکاران این رشته رخ داده است.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار فراخوان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با عید قربان
- وعده سینمایی وزیر ارشاد محقق میشود؟/ سکوت فارابی و مهلت هشت ماهه برای ساخت پنج فیلم فاخر
- فرصت از دست رفته/ نگاهی به فیلم «مغز استخوان»
- «مغز استخوان»؛ فاقد هسته مرکزی دراماتیک
- اکران سه فیلم تازه از ۷ اردیبهشت/ آیا تنور اکران گرم میشود؟
- سرمایههای فرهنگی خود را ارج نهیم/ درباره برنامه «مهمونی»
- پشتپرده حواشی چهلمین جشنواره فیلم فجر؛ از سهمخواهی تا حملات تلفنی و پیامکی به دبیرخانه
- معرفی صداپیشگان «مهمونى»/ پخش اثر تازه ایرج طهماسب از فروردین ۱۴۰۱
- عذرخواهی سینماتیکت و قبول مسئولیت کافی نیست
- «سینماتیکت» بیانیه داد؛ انتشار لیست برگزیدگان پیش از اختتامیه جشنواره فیلم فجر به دلیل اشتباه اپراتوری-انسانی
- عاشقانهای خام از کارگردانی کاربلد/ نگاهی به سریال «جیران»
- حجتالاسلام عالی: اتفاق خوبی بود که نوشین معراجی، لجاجت به خرج نداد و عذرخواهی کرد
- وزیر ارشاد: جشنواره فیلم فجر در سال آینده تغییرات جدی خواهد داشت
- زناشویی پشت میلههای زندان/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- پاسخ جشنواره پر اشکال و غیرپاسخگو به یک ویدیو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- روایتهایی از زندگی معاصر/ نگاهی به سه فیلم «جویلند»، «تصمیم به ترک کردن» و «ایئو» در جشنواره فیلم کارلووی واری
- کنسرت نمایش سی صد / گزارش تصویری
- مردی که خودِ زندگی بود و دیگر هیچ/ به بهانه سالروز درگذشت عباس کیارستمی
- نخستین آکادمی آنلاین استعدادیابی و مهارتآموزی ایران افتتاح شد
آخرین ها
- مردی که خودِ زندگی بود و دیگر هیچ/ به بهانه سالروز درگذشت عباس کیارستمی
- کنسرت نمایش سی صد / گزارش تصویری
- نشست هماندیشی دبیر جشنواره فیلم کودک با سینماگران / گزارش تصویری
- روایتهایی از زندگی معاصر/ نگاهی به سه فیلم «جویلند»، «تصمیم به ترک کردن» و «ایئو» در جشنواره فیلم کارلووی واری
- همراهاول، ارزانترین اپراتور آسیا برای حجاج
- وزیر ارشاد: نقض قانون، خط قرمز ماست/ هنرمندان از مجوزها تخطی نکنند
- آثار راهیافته به بخش داستانی کوتاه و نیمه بلند جشنواره فیلم شهر معرفی شد
- با حضور رئیس سازمان سینمایی؛ هیات امنای جدید مرکز گسترش معرفی شدند
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- نخستین آکادمی آنلاین استعدادیابی و مهارتآموزی ایران افتتاح شد
- سید جواد هاشمی مطرح کرد؛ سوءتفاهم با رقص یک گربه/ با گیشه ۵۰ میلیارد تومانی هم ضرر میکنیم!
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد؛ چرا کسی «کریمر علیه کریمر» را جدی نگرفت؟/ فیلمی که در یادها ماند
- یک مسابقه طلایی برای شنوندگان رادیو
- اکران خصوصی فیلم روز ششم / گزارش تصویری
- هرج و مرج خانوادگی/ نگاهی به «بورنهلم لعنتی»، «پیهتا» و «احمقها» از بخشهای مسابقه جشنواره کارلووی واری ۲۰۲۲
- موج جدید کرونا در رادیو بررسی شد
- اثر مشترک آلبانو و فریمن منتشر شد
- فوت نویسنده «خشم اژدها»/ نی کوانگ درگذشت
- معرفی آثار راهیافته به بخش اقلام تبلیغات سینما در جشنواره فیلم شهر
- انتشار فراخوان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر همزمان با عید قربان
- احیاکنندگان سینمای مستقل
- برادوی ماسک از چهرهها برداشت/ به خاطر هیو جکمن ماسک بزنید!
- گزارش تصویری/ آیین معارفه مدیرعامل جدید خانه هنرمندان ایران
- در آیین معارفه محمدمهدی عسگرپور چه گذشت؟/ آنچه باقی مانده و میماند «خانه هنرمندان ایران» است
- واکنش نصیریان به حذف دروس عمومی از کنکور/ زبان و ادبیات فارسی هویت و بخشی از شناسنامه ماست
- چشم انداز به بیماری های نادر در رادیو
- همراهی پزشکان با سپهر دانش در رادیو
- فوت کارگردان پیشگام تئاتر/ پیتر بروک درگذشت
- مدیر شبکه نسیم در نشست خبری مطرح کرد؛ سروش صحت ممنوعالفعالیت نیست/ تذکر به خطاهای برنامهها در فضای مجازی
- معرفی مستندهای جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی