تهیه‌کننده «عاشقانه»: زندگی لاکچری را ترویج نکردیم/ «عاشقانه۲» به امسال نمی‌رسد

سریال عاشقانهتهیه کننده مجموعه «عاشقانه» درباره ساخت فصل دوم این سریال بیان کرد که عوامل این مجموعه قصدی برای تولید فصل دوم در امسال ندارند.

به گزارش سینماسینما٬ هومن کبیری درباره تولید سریال «عاشقانه» که آخرین قسمت آن هفته پیش توزیع شد و سود این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی به تولید رسید، گفت: تولید یک سریال در شبکه نمایش خانگی اگر براساس استانداردها باشد و به سلایق مردم توجه شود، می تواند سودمند هم باشد.

وی درباره «عاشقانه» نیز بیان کرد: سریال «عاشقانه» می توانست در یک مقطع پایان پیدا کند اما متوقف شد و این توقف، بودجه را بالا برد. اظهارنظر من براساس شبکه توزیع و Vod این است که این پروژه ضرر نداشته و سودهایی هم در بر خواهد داشت.

برای محاسبه دقیق تر سودآوری باید منتظر بود

کبیری اضافه کرد: من البته تا قسمت چهارم به عنوان تهیه کننده سریال حضور نداشتم و بعد از آن به تیم پیوستم ولی با این حال در جریان کار بودم و درباره محاسبه سود دقیق یک اثر نیز باید اجازه داد تا ۷۵ روز بعد از قسمت آخر یک مجموعه بگذرد و بعد مشخص می شود.

تهیه کننده «عاشقانه» در ادامه درباره این پروژه و بازخوردهای آن اظهار کرد: من درکل از پروژه راضی بودم و معتقدم اینها گروه جوانی بودند که به خوبی از عهده کار برآمدند. فیدبک های مردم هم نسبت به کار خوب بوده است. در این میان عده ای هم ممکن است معترض باشند که بالاخره چون پول پرداخت می کنند و هزینه می دهند حق دارند که نظر هم داشته باشند.

ترویج زندگی لاکچری نکردیم

وی درباره اینکه چرا سریال بیشتر سراغ افراد طبقه بالای جامعه رفته است و بیشتر به یک سبک زندگی لاکچری پرداخته بود، توضیح داد: ما نمی توانیم در برابر این طبقه از اجتماع مقاومت کنیم. بخشی از اجتماع در این سبک زندگی می کنند و ما نگفتیم خوب هستند یا بد، درواقع نخواستیم قضاوتشان کنیم. البته نقدها به سریال به ما برای ساخت فصل های بعدی کمک می کند و ما دفاع نمی کنیم که بخواهیم بگوییم تمام پلان های ما عین حقیقت است اما ترویج لاکچری هم نکردیم، ما بیشتر مسایل این طبقه را نشان دادیم و بیننده هم با آن ارتباط برقرار کرد.

می توان کارهای سودآور در شبکه نمایش خانگی تولید کرد

وی درباره تولید سریال در بخش خصوصی و اینکه باز هم این مسیر را ادامه می دهد یا خیر؟ اظهار کرد: صد در صد می توان در شبکه نمایش خانگی آثار سودآور تولید کرد. تهیه کننده در یک اثر نمایشی تئوریسین هم هست و الزاما این نیست که فقط هزینه را پرداخت کند و اگر تیم به درستی عمل کنند می توان سود منطقی را هم انتظار داشت.

تهیه کننده «عاشقانه» درباره گسترش ظرفیت های توزیع سریال ها یادآور شد: گسترش VOD کمک زیادی به شبکه نمایش خواهد کرد و فرهنگسازی خوبی هم در این چند سال اخیر در حوزه فروش اینترنتی بوجود آمده که مخاطب حتی می بیند وقتی می تواند نسخه ای را با ۲۰۰۰ تومان بخرد سراغ سی دی هم ممکن است نرود.

امسال فصل دو «عاشقانه» را نمی سازیم

وی درباره دانلودهای این سریال نیز گفت: دانلود غیرقانونی همیشه بوده است و خواهد بود اما خوشبختانه فرهنگ ما به سطحی رسیده که گویی مخاطبان هوای این سریال را داشتند و ما فروش مناسبی داشتیم و اینها نشان می دهد که مردم زیاد رغبتی به حرام دیدن ندارند.

کبیری درباره ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه» عنوان کرد: گروهی که ما با هم در ارتباط هستیم اعم از کارگردان، سرمایه گذار و دیگر عوامل قرار نیست امسال اقدامی برای تولید فصل دو داشته باشد. حتی پروانه ساخت فصل دوم سریال نیز صادر نشده است و باید دید ساخت فصل دوم به چه زمانی خواهد افتاد.

این تهیه کننده در پایان از ساخت یک سریال در تلویزیون و همچنین یک سریال ۳۶ قسمتی در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 61539 و در روز شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸:۳۳
2024 copyright.