دست‌نوشته ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت ۱۳ سال بعد/ بسیار خرسندم قصه ریحانه را مردم می‌بینند

تک اپیزود حذف شده فیلم سینمایی «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا منتشر می شود.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، اپیزود حذف شده فیلم سینمایی دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا قرار است به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شود.

این اپیزود که به خاطر طولانی شدن زمان فیلم در زمان اکران به نمایش در نیامد قرار است از طریق سامانه فیلیمو به صورت مستقل منتشر شود.

این اپیزود ۲۵ دقیقه‌ای با عنوان «دعوت – قصه ریحانه» از دوشنبه ۹ فروردین در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

در همین رابطه ابراهیم حاتمی کیا دست‌نوشته‌ای را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

«یا لطیف
فیلم سینمایی دعوت در رسانه فیلیمو و نماوا پخش می‌شود و من بازخورد آن را می‌شنوم و خوشحال می‌شوم.
لازم به توضیح است که دعوت تشکیل شده از چند قصه مستقل که متاسفانه به دلیل محدودیت تایم مجبور شدیم قصه ریحانه را حذف کنیم. تصمیم دردناکی بود ولی باید در بین این مجموعه قصه یکی به نفع دیگران کنار می‌رفت.
موقعیتی که در تاریخ سینما بارها رخ داده است. به هر حال اکنون بسیار خرسندم که دوباره فرصتی شده است که امکان پخش این قصه ریحانه فراهم شده است. می‌دانم برای هنرمندان این بخش ناراحت کننده بوده است که از مجموعه حذف شدند و البته نجیبانه تحمل کردند.
کیفیت فیلم نسبت به مجموعه کمی پایین‌تر است چرا که عملا به مراحل تصحیح رنگ نرسید. ولی به نظرم قصه قابل تحملی است. مخصوصا سکانس کلیپ دار فینال که به نظرم یکی از زیباترین سکانس‌هایی است که من ساخته‌ام و آن را به شدت دوست دارم.
با تشکر – حاتمی کیا»


بنابراین گزارش «دعوت» فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۸۷ است.
فیلم پیرامون مسئله سقط جنین است. در اپیزود ششم این فیلم که قصه ریحانه روایت می‌شود لیلا اوتادی، پژمان بازغی، نگین صدق گویا، امید روحانی و مهتاب کرامتی حضور دارند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 153268 و در روز یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲:۳۷
2024 copyright.