دو فیلم ابرقهرمانی به نمایش خانگی آمدند

دو فیلم ابرقهرمانی از محصولات ۲۰۲۳ با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شدند.
به گزارش سینماسینما، پلتفرم فیلم‌نت دو فیلم «شزم! خشم خدایان» و «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» را با دوبله اختصاصی در دسترس کاربرانش قرار داد.
فیلم «شزم!» یکی از محصولات موفق سال ۲۰۱۹ بود که با بودجه‌ای تقریبا ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۶۷ میلیون دلار در سطح جهان فروخت و با استقبال خوب منتقدان هم روبرو شد. همین اتفاق باعث شد تا ساخت قسمت دوم این فیلم در دستور کار کمپانی‌های نیو لاین سینما و دی‌سی فیلمز قرار گیرد. این فیلم که «شزم! خشم خدایان» نام داشت ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) اکران شد و البته نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند به‌طوری که با بودجه‌ای بین ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار، تاکنون در سطح جهان به فروشی معادل ۱۳۳ میلیون دلار دست یافته است.
کارگردانی «شزم! خشم خدایان» نیز همچون فیلم قبلی بر عهده دیوید اف. سندبرگ است و زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر و آدام برودی در آن ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم «شزم! خشم خدایان»، در ادامه فیلم «شزم!»، داستان پسری به نام بیلی باتسون است که با نام بردن یک کلمه جادویی، تبدیل به یک شخصیت ابرقهرمانی به‌نام شزم می‌شود.
دیگر فیلم ابرقهرمانی که به‌تازگی و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده است، «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» نام دارد. این فیلم سی‌ویکمین محصول جهان سینمایی مارول و دنباله‌ای بر دو فیلم «مرد مورچه‌ای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (۲۰۱۸) محسوب می‌شود.
در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا»، اسکات لانگ و هوپ ون‌داین به همراه هنک پیم و جانت ون‌داین، وارد قلمرو کوانتوم شده و در آنجا با موجودات عجیبی روبه‌رو می‌شوند.
«مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» را پیتون رید کارگردانی کرده است و پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، مایکل داگلاس و میشل فایفر در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سطح جهان نزدیک به ۴۷۵ میلیون دلار فروخت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 186512 و در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳:۰۷
2024 copyright.