شبنم مقدمی: رونق شبکه نمایش خانگی ضروری است

شبنم مقدمیبازیگر فیلم سینمایی «امروز»، جشنواره فیلم یاس را ابزاری برای کمک به رونق شبکه نمایش خانگی برشمرد و گفت: شبکه نمایش خانگی در مسیر رونق قرار گرفته و باید برای حفظ آن تلاش کرد.
به گزارش سینماسینما، شبنم مقدمی اظهار کرد: تشویق و ترغیب فیلمسازان و هنرمندانی که برای شبکه نمایش خانگی فعالیت کرده‌اند در جشنواره فیلم یاس باعث می‌شود این رسانه از نظر تولید و کیفیت ارتقا پیدا کند و مردم را متوجه خود سازد.

بازیگر فیلم سینمایی «زاپاس» با اشاره به اینکه پیوستن نویسنده‌ها و فیلمسازان باتجربه به شبکه نمایش خانگی آبرو می‌بخشد، ادامه داد: این دسته از هنرمندان مورد اعتماد مردم هستند، جامعه از آثار آن‌ها استقبال می‌کند و این استقبال سودآوری را برای شبکه نمایش خانگی به همراه خواهد داشت.

مقدمی تاکید کرد: تولید در شبکه نمایش خانگی رونق گرفته‌است، این درحالی‌است که باید کیفیت را درکنار تولید مدنظر قرار داد.

بازیگر فیلم سینمایی «نفس»، با مقایسه مخاطبان شبکه نمایش خانگی و تلویزیون، توضیح داد: مخاطبان از سریال‌های نمایش خانگی به نسبت تلویزیون استقبال بیشتری می‌کنند. شبکه نمایش خانگی به نسبت سال‌های گذشته رشد داشته است و مردم آرام آرام به این رسانه اعتماد کرده‌اند.

مقدمی با تاکید بر اینکه اهمیت ‌شبکه نمایش خانگی ایجاب می‌کند توجه بیشتری به آن شود، افزود: این رسانه از سوی مردم مورد توجه قرار گرفته است و نیاز دارد مدیران و هنرمندان تلاش بیشتری برای رضایت مردم انجام دهند.

بازیگر سریال تلویزیونی «مدینه»، درباره تلاش سازندگان سریال‌های شبکه نمایش خانگی برای رضایت مخاطب، گفت: من در سریال «ابله» حضور داشتم، سازندگان این سریال با همه قدرت خود سعی کردند رضایت مخاطب را تامین کنند و سریال با کیفیتی تولید کنند.

مقدمی درباره تاثیر حضور کارگردانان صاحب نام در عرصه فیلمسازی برای شبکه نمایش خانگی، گفت: حضور فیلمسازان برجسته در این رسانه نشان می‌دهد این عرصه برای آن‌ها اهمیت دارد و با حضور فیلمسازان بزرگ مردم از تولیدات آن‌ها استقبال می‌کنند.

وی گفت: جشنواره‌ فیلم یاس این فرصت را فراهم کرده تا از فیلمسازانی که موجب گرایش مردم به این رسانه شده‌اند، تقدیر به عمل آید، اینکار موجب ترغیب باقی فیلمسازان برای ورود به این عرصه خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 32624 و در روز دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲:۰۶
2024 copyright.