نگرانی تهیه‌کننده «عاشقانه» از تغییرات دولت و بلاتکلیفی پخش سریالش

مهدی گلستانهمهدی گلستانه تهیه‌کننده سریال ویدئویی «عاشقانه» درباره تغییرات در دولت می‌گوید: سریال “عاشقانه” در شبکه نمایش خانگی هم به لحاظ اعتباری و هم به لحاظ مالی بسیار خوب بود. البته امیدوارم با تغییر دولت و تغییر شوراها آسیبی به این روند وارد نشود.
به گزارش سینماسینما، مهدی گلستانه کارگردان و تهیه‌کننده که فیلم “نقطه کور” آخرین اثرش در عرصه سینما و بخشی از سریال “عاشقانه” آخرین فعالیت او در شبکه نمایش خانگی بود، این روزها خود را آماده می‌کند تا “حرف‌های در گوشی” را برای حضور در جشنواره فیلم فجر تولید کند.

او  درباره این فیلم سینمایی اظهار کرد: متأسفانه سه‌هفته‌ای است که شورای صدور پروانه ساخت تشکیل نمی‌شود و این هفته هم همه درگیر برگزاری جشن حافظ بودند. امیدوارم در هفته آتی بدون هیچ مشکل و بهانه‌ای جلسه شورا تشکیل شود و پروانه ساخت فیلم‌ها ازجمله فیلم “حرف‌های درگوشی” صادر شود.

گلستانه در ادامه بیان کرد: تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره سی و ششم فیلم فجر برسانیم. “حرف‌های در گوشی” یک فیلم کاملاً زنانه است که برعکس فضای فیلم “نقطه کور” که ملودرامی خانوادگی بود یک فیلم اجتماعی است و روابط انسانی را در سطح شهر به نمایش می‌گذارد. بیشتر لوکیشن‌ها در سطح شهر تهران و حومه انتخاب‌شده است و فضای شهری در فیلم بیشتر دیده می‌شود.”حرف‌های درگوشی ” را حسین نمازی نوشته و در خلاصه داستان این فیلم نیز می‌توانم بگویم: دلم از کسی می‌گیرد، پاکش می‌کنم، گاه اشتباهش را و گاه خودش را…

وی افزود: بیشتر بازیگران این اثر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و می‌توانم بگویم “حرف‌های در گوشی” یک فیلم زن محور است. این اثر ۹ بازیگر زن و ۳ بازیگر مرد دارد که تقریباً بازیگران اصلی را مشخص کرده‌ایم اما هنوز با آن‌ها قرارداد نبسته‌ایم و منتظر صدور پروانه ساخت هستیم.

کارگردان “نازنین” درباره ساخت سریالی دیگر برای شبکه نمایش خانگی گفت: قصد ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی را دارم که در مرحله نگارش قرار دارد و فعلاً عنوانی برای آن مشخص نکرده‌ام. یک ملودرام اجتماعی است و فضای تین ایجری دارد که در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد.

گلستانه در پاسخ به این سؤال که پس از سریال “عاشقانه ” نظرش درباره تولید اثر در شبکه نمایش خانگی چیست، عنوان کرد: مردم از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به‌خوبی استقبال کردند و امیدوارم محصولاتی که بعد از سریال “عاشقانه” و “شهرزاد” به این شبکه می‌آیند بتوانند این اعتمادسازی که انجام‌شده را حفظ کرده و مخاطب را دستخوش تغییر نکنند. سریال “عاشقانه” در شبکه نمایش خانگی هم به لحاظ اعتباری و هم به لحاظ مالی بسیار خوب بود. البته امیدوارم با تغییر دولت و تغییر شوراها آسیبی به این روند وارد نشود.

این هنرمند در پاسخ به سؤالی دیگر درباره حضور در تلویزیون نیز بیان کرد: ما تلویزیون را دوست داریم، تلویزیون ما را دوست ندارد. ضمن این‌که خودم هم خیلی پیگیر نبودم و رابطه‌ام با تلویزیون همیشه یک‌سویه بوده و بعد از “عاشقانه” این اتفاق کمرنگ‌تر شده است. ولی تلویزیون همیشه خانه اول ماست و قطعاً اگر موقعیت فراهم باشد در آن فعالیت می‌کنیم.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 62720 و در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴:۵۱
2024 copyright.