بازگشت «بامداد خمار» از ۲۲ تیر

فصل دوم سریال «بامداد خمار» از ۲۲ تیرماه در شیدا منتشر می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این مجموعه که فصل نخست آن پاییز سال گذشته با استقبال مخاطبان همراه شد، حالا با ادامه روایت عاشقانه خود به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد.

این سریال به کارگردانی نرگس آبیار، تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و مدیریت پروژه مجیدرضا مصطفوی تولید شده و اقتباسی از رمان پرفروش فتانه حاج‌سیدجوادی است.

سریال «بامداد خمار» ۳ فصل دارد که فصل اول آن در ۱۳ قسمت پخش شده و فصل سوم نیز در حال ضبط است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 216100 و در روز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت 21:03:10
2026 copyright.