روابط عمومی ساترا درباره برنامه عادل فردوسیپور در آپارات توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی ساترا، با توجه به انتشار صوت یکی از کارکنان سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از سوی مدیر سکوی آپارات درخصوص یک برنامه زنده ورزشی در این سکو، به اطلاع میرساند طبق بند ۴ ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر»، تولید و پخش «زنده» برنامهها و نیز صدور مجوز و نظارت بر «پخش زنده» در فضای مجازی در اختیار سازمان صداوسیما است. نظر به اینکه سکوی یادشده مجوز پخش زنده از سازمان صدا و سیما دریافت نکرده لذا در خصوص برنامههای پخش زنده این سکو از جمله برنامه مذکور تذکر داده شده است.
عدم توجه سکوی آپارات به قوانین پخش زنده، همواره اعتراض سایر سکوهای دارای مجوز از ساترا را سبب شده است و مطالبه اجرای عادلانه تنظیمگری بدون تبعیض به درستی همواره از سوی سایر سکوها مطرح میشود.
لذا ساترا وظیفه خود میداند برای انجام تنظیمگری عادلانه و حمایت از پخش زنده قانونی، با توجه به مطالبات بحق سایر رسانههای کاربر محور کشور و در راستای حمایت از سکوهای قانونمند، از اقدامات بدون مجوز سکوها بدون هیچگونه تبعیضی ممانعت بعمل آورد.
موضوع پیام ساترا به سکوی مذکور نیز در همین راستا بوده است که برای همه سکوهایی که اقدام به تخلف مشابه کنند فارغ از نوع برنامه ابلاغ میشود و ربطی به کارشناس برنامه ندارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیر پلتفرم فیلیمو خبر داد؛ دریافت ابلاغیه شکایت صداوسیما به دلیل پخش فوتبال و «جوکر» و چند سریال
- انتشار نسخه سینمایی «زخم کاری ۳»
- گزارشگری فردوسیپور ممنوع شد؟/ مدیرعامل فیلیمو فایل صوتی منتشر کرد
- توضیح روابط عمومی ساترا درباره توقیف برنامه سروش صحت
- مالکیت معنوی «کتاب باز» برای صداوسیما است؛ توقیف برنامه سروش صحت پس از انتشار اولین قسمت
- درباره «بازنده» / لبه تاریکی
- از ۱۶ آبان؛ «خورشید آن ماه» ساخته ستاره اسکندری آنلاین اکران میشود
- «هزار و یک شب»؛ اولین سریال بینالمللی نمایش خانگی
- صدور مجوز برای ۴ طرح سریال نمایش خانگی
- مهران مدیری با «گل یا پوچ» در شبکه نمایش خانگی
- فضای ماتمزده صداوسیما شادی را از خانه مردم دور میکند
- توضیح ساترا درباره حذف سکانسی از «در انتهای شب» چند روز پس از انتشار
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
- آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی
پربازدیدترین ها
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- نگاهی به فیلم اتاق تاریک / قصهی آدمهای خوبی که شکلنگرفتهاند!
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- اکران ۳ فیلم جدید از ۲۸ آذر
- در مراسم زادروز زندهیاد «داریوش مهرجویی» مطرح شد؛ مهرجویی سهم عمدهای در بخشهای مختلف تاریخ سینمای ایران دارد
- داوران هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند
- یک کارگردان دیگر به دفاع از «جوکر ۲» برخاست؛ منتقدان احمق بمیرید!
- یادداشت فریدون جیرانی درباره وضعیت سینمای اجتماعی؛ باور تغییر باورها
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- بررسی مسائل حقوقی سکوهای نمایش خانگی
- درباره نمایش «کاتیوشا»؛ تکنیک در میدان رنگ
- پنج جایزه برای فیلم ژاک اودیار/ رکورد داری «امیلیا پرز» در جوایز آکادمی فیلم اروپا
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- با همکاری همراه اول و وزارت بهداشت؛ برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با رویکردی نوین اجرایی میشود
- «لیلای بیمجنون» تمدید شد
- نگاهی به آخرین ساخته کیانوش و فرزاد دالوند؛ شنگول و منگول، از قدیم تا امروز
- تازهترین آمار از فروش فیلمهای روی پرده/ فیلم بهرام افشاری؛ پیشتاز گیشه سینما در تعطیلی آخر هفته
- برترین فیلمهای ۲۰۲۴ به انتخاب ۱۰۰ منتقد سینمایی
- محمدرضا اصلانی: سینمای مستند پایگاه اندیشه است
- سویه پنهان ضد قهرمان؛ «خانواده خلج» حاصل ۴ سال فیلمبرداری است
- نمایش ۵ مستند در بخش «اساتید» جشنواره «سینماحقیقت»
- معرفی نامزدهای جوایز اسپریت ۲۰۲۵
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نور» تام تیکور؛ داستان خانواده، امید و همبستگی در افتتاحیه برلیناله
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ باب دیلن: تیموتی شالامی در نقش من درخشان خواهد بود
- فیلمساز مستقل ایرانی در جشنواره هندی؛ ناهید حسنزاده داور جشنواره بینالمللی فیلم کلکته شد
- در بیانیهای مشترک مطرح شد؛ ابراز نگرانی خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی درباره قانون حجاب و عفاف
- نگاهی به فیلم «باغ کیانوش»؛ پرهیز از شعارزدگی
- همکاری کارگردان ایتالیایی با ستاره فیلم برنده اسکار
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «نوسفراتو»؛ ادای احترام رابرت اگرز به یک کلاسیک ژانر وحشت خونآشامی
- موزه سینما برگزار میکند: «مهرجویی؛ سینماگر فیلسوف»
- برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما از نگاه انجمن منتقدان فیلم نیویورک اعلام شد
- «نان و گل سرخ»؛ مستندی درباره زنان شجاع افغان در برابر محدودیتهای طالبان
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ شان پن: آکادمی اسکار با بزدلی عجیبش، تخیل و تنوع فرهنگی را محدود کرده است