دو فیلم ابرقهرمانی از محصولات ۲۰۲۳ با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلمنت عرضه شدند.
به گزارش سینماسینما، پلتفرم فیلمنت دو فیلم «شزم! خشم خدایان» و «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» را با دوبله اختصاصی در دسترس کاربرانش قرار داد.
فیلم «شزم!» یکی از محصولات موفق سال ۲۰۱۹ بود که با بودجهای تقریبا ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۶۷ میلیون دلار در سطح جهان فروخت و با استقبال خوب منتقدان هم روبرو شد. همین اتفاق باعث شد تا ساخت قسمت دوم این فیلم در دستور کار کمپانیهای نیو لاین سینما و دیسی فیلمز قرار گیرد. این فیلم که «شزم! خشم خدایان» نام داشت ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) اکران شد و البته نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند بهطوری که با بودجهای بین ۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار، تاکنون در سطح جهان به فروشی معادل ۱۳۳ میلیون دلار دست یافته است.
کارگردانی «شزم! خشم خدایان» نیز همچون فیلم قبلی بر عهده دیوید اف. سندبرگ است و زکری لیوای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر و آدام برودی در آن ایفای نقش کردهاند.
فیلم «شزم! خشم خدایان»، در ادامه فیلم «شزم!»، داستان پسری به نام بیلی باتسون است که با نام بردن یک کلمه جادویی، تبدیل به یک شخصیت ابرقهرمانی بهنام شزم میشود.
دیگر فیلم ابرقهرمانی که بهتازگی و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلمنت عرضه شده است، «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» نام دارد. این فیلم سیویکمین محصول جهان سینمایی مارول و دنبالهای بر دو فیلم «مرد مورچهای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچهای و زنبورک» (۲۰۱۸) محسوب میشود.
در فیلم «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا»، اسکات لانگ و هوپ ونداین به همراه هنک پیم و جانت ونداین، وارد قلمرو کوانتوم شده و در آنجا با موجودات عجیبی روبهرو میشوند.
«مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» را پیتون رید کارگردانی کرده است و پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، مایکل داگلاس و میشل فایفر در آن نقشآفرینی کردهاند.
فیلم «مرد مورچهای و زنبورک: کوانتومانیا» با بودجهای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سطح جهان نزدیک به ۴۷۵ میلیون دلار فروخت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- اکران آنلاین فیلم «پیر پسر» آغاز شد
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- برای اولینبار در ایران؛ نسخه ترمیم شده «باشو غریبه کوچک» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد
- «آه سرد» آنلاین اکران میشود
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- «سودابه» آنلاین اکران میشود
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- یک موفقیت برای «در انتهای شب»؛ هدی زینالعابدین و پارسا پیروزفر از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفتند
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- «علت مرگ: نامعلوم» به اکران آنلاین رسید
- «در آغوش درخت» به اکران آنلاین رفت
- رضا عطاران با «اجل معلق» به شبکه نمایش خانگی میآید
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- نمایش «کازابلانکا» / گزارش تصویری
- موافقت شورای پروانه فیلمسازی سینمایی با ساخت ۷ فیلم
- «هزار و یک فریم» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم تسالونیکی شد
- همایون ارشادی درگذشت
- «سامی»؛ هرمنوتیک رنج و کنشگری ضدهژمونیک پیرامون
- «پیرپسر» در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نمایش موزیکال «رابین هود» روی صحنه تالار وحدت
- جشنواره تورین با تمرکز بر فیلمسازان زن برگزار میشود
- برگزاری نخستین جلسه شورای داوری هنرهای نمایشی در انجمن صنفی تماشاخانههای ایران
- محمدعلی دشتی درگذشت
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- خوانشی روانکاوانه از جهانِ فیلم «استاکر» آندری تارکوفسکی
- سیر تحول قهرمان و جبر محیط در سینمای ناصر تقوایی: از «صادق کرده» تا «ناخدا خورشید»
- نمایش «بوف کور» با حضور مجابی و دولتآبادی
- این فیلم هنوز برای اکران آماده نیست/ واکنش تهیهکننده «نیمشب» به حضور در جشنواره شهر
- «شبی که ماه کامل شد» به هند رفت
- الهه نوبخت داور جشنواره بینالمللی فیلم رباط مراکش شد
- در جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد: «دو روز دیرتر» و «سینما شهرقصه» به سینماها میآیند
- کنسرت نمایش کورالاین / گزارش تصویری
- یادداشتی بر کتاب «سینماگر متفکر: گفتوگو با داریوش مهرجویی»/ فراتر از تصویر؛ از جهان فلسفه تا زبان سینما
- وقتی درختان شهر در جشنواره شهر موضوعیت ندارد
- اسماعیل خلج «دوستان با محبت» را روی صحنه میبرد
- آثار پناهی، مکری و روستایی در بخش غیررقابتی/ «رها» و «چشم بادومی» در مسابقه فیلمهای اول و یونیسف جشنواره هند
- مدیر و داوران بخش نمایشنامهنویسی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- مسعود رشیدی درگذشت
- هشدار محمود کلاری نسبت به از بین رفتن سینمای جدی
- دو نمایشنامه از مریم منصوری منتشر شد
- «بامداد خمار» و چالش بزرگ یک اقتباس
- حمید نعمتالله: تا تکلیف «قاتل و وحشی» مشخص نشود «بُت» را به جشنواره نمیدهم





