نمایش فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی در شبکه نمایش خانگی فیلیمو آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، بعد از پروانه نمایش فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی و تهیه کنندگی هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی نمایش این فیلم از طریق پلتفرم هایی هچون فیلمیو آغاز شده است. همچنین همزمان با آغاز نمایش آنلاین فیلم «مخفیگاه» از پوستر این فیلم رونمایی شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «از وقتی یادمه دارم واسه زندگیم رکاب می زنم ولی کم زمین نخوردم،تازه فهمیدم خوبه یه وقتایی زمین بخوری که بفهمی راه رو داری اشتباه میری…»
امیررضا رنجبران، نهال دشتی، میلاد معیری، شایان فصیح زاده، امیر رئیسیان، سام دادخواه، روناک پوریادگار، مهدی امینی، حمید پرینژاد، بهار قاسمی و علیرضا مهران و…. از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه کنندگان: هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی، مدیر فیلمبرداری: بنیامین نادعلی، بازنویسی فیلمنامه: بنیامین هفت لنگ، صدابردار: فرید پیرایش، تدوین: بنیامین نادعلی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح چهره پردازی:ک وروش علیزاده، مدیرتولید: پروانه زبانفهم، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، آهنگساز: امیرکسایی، محمدامین ابراهیمی، دستیار و برنامه ریز: ارسلان ابراهیمی، دستیاردوم: حسین آقاکوچکی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، اصلاح رنگ: بنیامین نادعلی، انتخاب بازیگر: آیدا تبیانیان، سرپرست گروه بدلکاری: شایان بیآلایش، مهدی گردان، محمدعلی شهبازی، عکاس: فاطمه اسماعیل نژاد، علیرضا پرتو، مدیر روابط عمومی:لیلا آمره، مشاور رسانه:علی زادمهر.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درخواست انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما از پلتفرمها
- پیشنهاد انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما؛ نه ساترا، نه ارشاد
- مردی برای همیشه/ در ستایش فریدون جیرانی
- «زالاوا» به اکران آنلاین رسید
- خروج از موقعیت ذینفع، پیش نیاز نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی
- چالشهای امروز ساترا و تاثیر آن بر آینده نمایش خانگی
- پیامدهای ناگزیر/ درباره واگذاری نظارت بر شبکه نمایش خانگی به صداوسیما
- درخشش «آکتور» در جایزه جهانی درامای سئول
- ادعای عجیب وزیر ارشاد؛ ارشاد باید مجوز ۹۰ درصد از فعالیتهای نمایش خانگی را بدهد
- بیانیه انجمن صنفی ویاودیها/ جناب آقای رئیسی! به کجا چنین شتابان…
- پایان نمایش/ آیا باید با شبکه نمایش خانگی هم خداحافظی کرد؟
- جزئیات کامل تفاهم ارشاد و صداوسیما درباره نمایش خانگی، فضای مجازی و…
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- بیانیه خانه سینمای ایران درباره مصوبات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
- جدیدترین اظهارات جبلی درباره نمایش خانگی؛ آییننامه تخلفات در راه است
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- فصل دوم «بگو بخند» تولید میشود/ معرفی داوران
- در نمایش و تحلیل «دوربین فرانسوی» مطرح شد؛ کثیریان: یک مستند «راشومون»وار/ ضرابینسب: فیلمی بازیگوش و سرخوشانه
- بررسی مسائل مبرم سینما در نشست مشترک شورایعالی تهیهکنندگان و کانون کارگردانان
- عاید نباء در پنل «غزه» سینماحقیقت
- «نفس» بهترین فیلم جشنواره پالرمو شد
- بیتا فرهی به خانه ابدی بدرقه شد
- صدور ۳۶ پروانه ساخت غیرسینمایی
- گاتهام ۲۰۲۳ برندگانش را شناخت/ «زندگیهای گذشته» بهترین فیلم شد
- رونمایی از اولین عکس «آنیتا، گمشده در اخبار»/ مستند-انیمیشن ایرانی به هند رفت
- نمایش «مشق امشب» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- «اعترافها و دروغها» از نیمه آذر روی صحنه میرود/ رونمایی از پوستر
- پیامهای تسلیتی که برای درگذشت پروانه معصومی منتشر شد
- افتتاح رویداد «فناوری آینده» عمان با حضور همراه اول
- جایزه اول جشنواره فرانسوی برای «آیههای زمینی»
- پروانه معصومی درگذشت
- تجلیل از مارک رافلو در جشنواره سانتا باربارا/ جایزه برای مکاشفه
- کتاب محسن امیریوسفی اجازه توزیع در بازار کتاب را پیدا نکرد
- میزبانی عمارت نوفللوشاتو از دو نمایش جدید
- اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول
- بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است
- فراخوان همراه اول برای توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G
- فوت یک مستندساز و فیلمبردار؛ سعید بخشعلیان درگذشت
- مهسا قریشی: پیکر بیتا فرهی سهشنبه بدرقه میشود/ دوست داشت در خاک ایران آرام بگیرد
- پناهیان: مسئله حجاب با ساخت ۲ سریال قابل حل است / احدی در جمهوری اسلامی عرضه ساخت این سریال را ندارد
- نمایش «نگهبان شب» در جشنواره تفلیس
- نمایش دو مستند از «کامران شیردل» در موزه سینما
- حمایت صندوق جهانی سینما از پروژه ایرانی
- مجید مجیدی: در خطر سقوط قرار داریم/ تاریخ و فرهنگ باید نقشه راه باشند
- تفاهم معاونت علمی ریاستجمهوری و همراه اول برای توسعه اولین فبلب IoT کشور
- پرومتهای در زنجیر نولان/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»