آخرین فیلم زامبی محور «جرج رومرو» ساخته می‌شود!

جرج رومروسوزان رومرو، همسر جرج رومرو، با کمک چند نویسنده دیگر آخرین فیلم زامبی محور این کارگردان را می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، در سال ۱۹۶۸ جرج رومرو فیلم سینمایی «شب مردگان زنده» که در سبک زامبی بود را منتشر کرد. فیلمی کم بودجه که البته تأثیر زیادی را در این نوع فیلمسازی گذاشت.

رومرو به ساخت و کارگردانی ۵ فیلم سینمایی دیگر با موضوع زامبی‌ها ادامه داد که شامل «طلوع مردگان» در سال ۱۹۷۸، «روز مردگان» در سال ۱۹۸۵ و «سرزمین مردگان» در سال ۲۰۰۵ می‌شود.

مدتی قبل از اینکه او در سال ۲۰۱۷ و در سن ۷۷ سالگی به علت بیماری سرطان ریه جانش را از دست بدهد، رومرو در حال توسعه یک فیلم سینمایی دیگر به نام «گرگ و میش مرگ» بود و در واقع قرار بود خاتمه‌ای برای فیلم‌های سبک زامبی او باشد.

حالا سوزان رومرو، همسر این فیلمساز، برنامه‌هایی را برای ساخت و نمایش این فیلم روی پرده نقره‌ای سینما دارد. او به همراه سه نویسنده در چند سال اخیر فیلمنامه این اثر را توسعه داده است.

سوزان رومرو اکنون آماده است تا با کارگردان‌ها برای ساخت این فیلم ملاقات کند. او می‌گوید: داستان فیلم در یک دنیای نابود شده روایت می‌شود؛ حیات کاملاً نابود شده، اما ممکن است هنوز هم امیدی برای بشریت وجود داشته باشد.

جرج رومرو به همراه پائولو زلاتی، پیش نویس فیلمنامه‌ای برای «گرگ و میش مردگان» را تنظیم کرده بودند. جرج رومرو به غیر از آثار ذکر شده دو فیلم زامبی محور دیگر به نام‌های «خاطرات مردگان» در سال ۲۰۰۷ و «بقای مردگان» در سال ۲۰۰۹ را ساخت، اما هیچگاه آن‌ها را به عنوان بخشی از داستان‌های اصلی اش که با فیلم «شب مردگان زنده» آغاز شده بود، ندانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 154928 و در روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷:۲۹
2024 copyright.