آشتی سینما با کوین اسپیسی در جشنواره کن

پس از چند سال دوری کوین اسپیسی از سینما، فیلم جدید این بازیگر مطرح آمریکایی در بازار جشنواره کن رونمایی می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر ۶۲ ساله که فعالیت حرفه‌ای او به عنوان بازیگر از سال ۲۰۱۷ و با مطرح شدن اتهاماتی اخلاقی علیه او متوقف شده بود پس از چند سال دوری با فیلم اکشن «پیتر پنج هشت» به سینما بازخواهد گشت، فیلمی که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و در بازار جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ به خریداران بین‌المللی عرضه خواهد شد.

در این فیلم کوین اسپیسی در نقش اصلی شخصیت پیتر بازی کرده که مردی کاریزماتیک است که در یک شهر کوچک کوهستانی ظاهر می‌شود و جن جاندرو و ربکا دموناری دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی مایکل زایکو هستند.

اسپیسی همچنین قرار است در  فیلمی تحت عنوان «دروازه ۱۲۴۲ به غرب» نیز بازی کند و این پروژه که در اکتبر سال ۲۰۲۲ مقابل دوربین می‌رود نیز در بازار جشنواره کن معرفی خواهد شد.

پیش از این نیز اعلام شد اسپیسی قرار است در فیلم ایتالیایی «مردی که خدا کشید» به کارگردانی فرانکو نرو بازیگر سرشناس سینمای ایتالیا، نقش‌آفرینی کند.

در سال ۲۰۱۷، آنتونی رپ بازیگر فیلم  «پیشتازان فضا» مدعی شد کوین اسپیسی در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، و کوین اسپیسی بازیگر توانمندی که دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه تونی و ۱۲ نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی MRC سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» نیز همکاری خو را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت اسپیسی از سوی دادگاه بی‌گناه شناخته شد.

منبع: ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174882 و در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱:۵۹
2024 copyright.