آنجلینا جولی با انتشار یک پست حمایتی از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست

آنجلینا جولی با گذاشتن یک پست حمایتی از افغانستان به اینستاگرام پیوست.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ای‌تی‌آنلاین، آنجلینا جولی یک ساعت پیش (امروز ۲۰ آگوست) با قرار دادن یک پست در مورد افغانستان به اینستاگرام پیوست.

جولی در این پست اینستاگرامی نوشت: این نامه ای است که من از سوی یک دختر نوجوان افغانستانی می فرستم. در حال حاضر مردم افغانستان توانایی برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و همینطور آزادی بیان خود را از دست داده اند، بنابراین من به اینستاگرام آمده ام تا داستانهای آنها و صدای کسانی را که در سراسر جهان برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند، به اشتراک بگذارم.

بازیگر برنده جایزه اسکار در ادامه این متن نوشت: من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با پناهندگان افغانستانی که از دست طالبان فرار کرده بودند آشنا شدم. این داستان مربوط به بیست سال پیش است.

این بازیگر خاطر نشان کرد: دیدن آوارگان افغانستانی که دوباره ترس و بلاتکلیفی کشورشان را فرا گرفته، ناراحت کننده است. صرف این همه پول و زمان، ریختن خون و از دست دادن جان ها فقط برای رسیدن به این هدف، درک این موضوع تقریبا ناممکن است.

بازیگر «آقا و خانم اسمیت» در پایان این پست نوشت: مانند دیگر کمیته ها که از کمک رویگردانی کرده اند، نیستم. من همچنان به دنبال راه هایی برای کمک خواهم بود و امیدوارم شما هم به من بپیوندید.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 160182 و در روز جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۶:۴۷
2024 copyright.