آکادمی اسکار مجازات ویل اسمیت را اعلام کرد/ ممنوعیت از حضور در اسکار برای ۱۰ سال

ویل اسمیت برای مدت ۱۰ سال از شرکت در مراسم اسکار منع شد.

به گزارش سینماسینما، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار ساعتی پیش (۸ آوریل) برای اقدام ویل اسمیت در مراسم اسکار تشکیل جلسه داد و در نهایت به محرومیت این بازیگر از همه رویدادهای آکادمی از جمله اسکار برای مدت ۱۰ سال رای داد.

در بیانیه آکادمی آمده است: مراسم اسکار دوره نود و چهارم قرار بود جشنی برای افراد زیادی در جامعه ما باشد که در سال گذشته کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده بودند با این حال آن لحظات تحت الشعاع رفتار غیرقابل قبول و زیان‌بار ویل اسمیت روی صحنه قرار گرفت.

در ادامه بیانیه آمده است: در جریان پخش تلویزیونی به اندازه کافی به وضعیت سالن رسیدگی نکردیم. برای این موضوع متاسف هستیم. برای اتفاقات بی‌سابقه‌ای که رخ داد آماده نبودیم.

در بیانیه چنین تاکید می‌شود: امروز اما هیات مدیره آکادمی جلسه‌ای تشکیل داد تا علاوه بر پذیرش استعفای اسمیت، درباره بهترین واکنش به اقدام این بازیگر در مراسم اسکار نیز بحث شود. هیات مدیره تصمیم گرفته است که برای یک دوره ۱۰ ساله از ۸ آوریل ۲۰۲۲، ویل اسمیت را از شرکت در هرگونه رویداد یا برنامه‌ای مربوط به آکادمی به صورت حضوری یا مجازی منع کند و البته این مجازات تنها محدود به مراسم جوایز اسکار نیست.

هیات مدیره آکادمی اسکار از کریس راک نیز بابت حفظ آرامش خود در جریان مراسم تشکر کرد و تاکید کرد که استعفای ویل اسمیت از آکادمی و محرومیت او از حضور در پخش تلویزیونی مراسم آینده بر نامزدی یا حتی برنده شدن این بازیگر در جوایز سال‌های آینده تاثیری نخواهد داشت.

منبع: صبا به نقل از ورایتی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 172991 و در روز جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲:۵۸
2024 copyright.