اختصاصی سینماسینما/ الک بالدوین سه‌شنبه با وودی آلن مصاحبه می‌کند

پس از ادعای دیلن فارو، دختر خوانده‌ی وودی الن، به آزار جنسی او در کودکی و مواجه این کارگردان با سیل واکنش‌های منفی، الک بالدوین مصاحبه‌ای با او ترتیب داده است.

به گزارش سینماسینما، این واکنش شدید اخیراً با انتشار سریال مستند اچ بی‌او در سال ۲۰۲۱ با عنوان «آلن در برابر فارو» تجدید شد، که در آن او و مادرش میا فارو، ادعاهایی که اولین بار در سال ۱۹۹۲ مطرح شد را توضیح دادند.

بالدوین یکشنبه شب این خبر را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: «بگذارید بگویم که من به قضاوت‌ها و پست‌های تقدس‌آمیز هر کسی در اینجا هیچ علاقه‌ای ندارم. بدیهی است که من اعتقادات خود را دارم و نمی‌توانم به حدس و گمان دیگران اهمیت بدهم. اگر معتقدید که محاکمه باید از راه مستند اچ بی‌او هدایت شود، این مشکل شماست.»

این مصاحبه روز سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا از طریق لایو اینستاگرام انجام خواهد شد. بالدوین در این پست ویدئویی گفت: «دوستت دارم، وودی.» «اینستاگرام، من با وودی هستم، سه شنبه، ساعت ۱۰:۳۰. اینجا باشید.»

در «الن در برار فارو» ویدیوی خانگی پخش شد که قبلا دیده نشده بود و فارو هفت‌ساله از ادعای تجاوز صحبت می‌کند.

در جریان جنبش می‌تو، فیلم ۲۰۱۹ او «یک روز بارانی در نیویورک» توسط استودیو آمازون کنار گذاشته شد و گروه کتاب هاچت از انتشار خاطرات او خودداری کرد. آلن این اتهامات را رد می‌کند و در بیانیه‌ای پس از انتشار مستندات، آن‌ها را «نادرست و شرم‌آور» خواند.

مترجم: فریبا جمور

منبع: ورایتی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 177288 و در روز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸:۱۲
2024 copyright.