از کلاه گیس مریلین مونرو تا موتورسیکلت استیو مک‌کویین

پیراهن مردانه هیث لجر، کت و شلوار دانیل کریگ، کلاه گیس مرلین مونرو و موتورسیکلت استیو مک کویین چوب حراج خوردند.

قرار است در یک حراج هنری که در آن شماری از متعلقات بازیگران درجه یک عرضه می‌شود، لباس‌ها و وسایلی که زمانی متعلق به چهره‌هایی چون هیث لجر و استیو مک کویین بودند، چوب حراج بخورند.

در این حراجی هنری یک پیراهن مردانه که هیث لجر بازیگر فقید استرالیایی در فیلم «کوهستان بروک‌بک» ساخته آنگ لی پوشیده بود، عرضه می‌شود که قیمت ۲۰ هزار دلار به عنوان قیمت پایه برای آن تعیین شده است.

به نقل از آسوشیتدپرس، این پیراهن سبک وسترن که با خون تقلبی آغشته شده مربوط به سکانسی است که در آن شخصیت هیث با جیک جیلنهال هم‌بازی‌اش در این فیلم درگیر می‌شود. این فیلم برنده جایزه اسکار ۲۰۰۵ شد.

همچنین در این حراجی، کت و شلوار سفیدی که دانیل کریگ در نقش جیمز باند پوشیده بود نیز برای فروش عرضه می‌شود. این کت و شلوار را جیمز باند در یک مهمانی شام در فیلم «اسپکتر» پوشیده بود. طراحی این لباس را تام فورد، طراح مشهور لباس و کارگردان فیلم «جانوران شبانه» انجام داده بود. قیمتی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار برای این کت و شلوار پیش‌بینی شده است.

موتورسیکلت متعلق به استیو مک کویین نیز از دیگر اقلامی است که در این حراجی عرضه می‌شود. این موتورسیکلت هوندا مدل ۱۹۷۲ از وسایل شخصی بازیگر محبوب و فقید هالیوودی است و رقمی بین ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار برای آن پیش بینی شده است.

کلاه‌گیس بلوند مریلین مونرو که در فیلم «ناجورها» به کارگردانی جان هیوستون در سال ۱۹۶۱ بر سرداشت نیز از دیگر اقلام این حراجی است. قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار برای این کلاه‌گیس پیش بینی شده است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 50273 و در روز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳:۳۴
2024 copyright.