استیون اسپیلبرگ برای ترانه «آدمخوار» موزیک ویدئو ساخت

«استیون اسپیلبرگ» کارگردان مطرح سینمای جهان برای نخستین بار پا به عرصه ساخت موزیک ویدئو گذاشت.

به گزارش سینماسینما، «اسپیلبرگ» این موزیک ویدئو را با استفاده از گوشی تلفن همراه برای تگ آهنگ جدیدی با عنوان «آدمخوار» از «مارکوس مامفورد» خواننده برتیانیایی ساخته است.

«کیت کپشا» بازیگر آمریکایی و همسر «استیون اسپیلبرگ» به عنوان دستیار در ساخت این موزیک ویدئو همکاری کرده که تنها در یک برداشت ساخته شده است.

این خواننده در اینستاگرام خود نوشت: «از حمایت اطرافیانم برای ساخت و عرضه این موسیقی برای شما بسیار خوشحالم و مطمئنا نمی‌توانم تمام قدردانی خود از استیون و کیت ابراز کنم».

«مارکوس مامفورد» یکی از اعضای گروه موسیقی راک انگلیسی «مامفورد و پسران» است و آهنگ «آدمخوار» (Cannibal) نخستین تک آهنگ از آلبوم فردی این نوزانده و خواننده است.

«استیون اسپیلبرگ» اخیرا در کنار «مارتین اسکورسیزی» تهیه‌کنندگی فیلم زندگی ‌نامه «لئونارد برنستاین» موسقیدان برجسته آمریکایی را بر عهده داشته‌اند که«بردلی کوپر» کارگردانی و بازی در نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

این سینماگر ۷۵ ساله هم‌اکنون سرگرم ساخت جدیدترین فیلمش با عنوان «فبلمنز» است که بر اساس دوران کودکی وی در دوران پساجنگ آریزونا، از سن هفت تا هجده سالگی، ساخته می‌شود.

منبع: ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 178535 و در روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۵:۰۲
2024 copyright.