بازیگر «بتمن» سرطان دارد

مایکل داگلاس وال کیلمر مایکل داگلاس هنرپیشه باسابقه آمریکایی از ابتلای وال کیلمر به سرطان دهان خبر داد.

به گزارش سینماسینما، داگلاس ۷۲ ساله هفته گذشته در جریان گفت‌وگو درباره فیلم «شبح و ظلمت» در لندن این خبر را اعلام کرد. مایکل داگلاس و وال کیلمر در فیلم «شبح و ظلمت» به کارگردانی استیون هاپکینز که سال ۱۹۹۶ اکران شد، در کنار هم بازی کرده بودند.

داگلاس در این نشست با اجرای جاناتان راس گفت: «فیلم آن چیزی نشد که انتظارش را داشتم، اما هنگام ساخت آن به من خیلی خوش گذشت. وال کیلمر مرد خیلی خوبی است و دقیقا به همان بیماری مبتلا شده که من روزگاری با آن دست و پنجه نرم می‌کردم، اما حالش زیاد خوب نیست.»

داگلاس سال ۲۰۱۰ به بیماری سرطان دهان مبتلا شد و پس از طی روند درمان سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که کاملا بهبود یافته است. این بازیگر در ادامه ضمن بزرگداشت کیلمر گفت:‌‌ «برای بهبود کیلمر دعا می‌کنم. این‌که در چند وقت اخیر زیاد از کیلمر نشنیده‌اید به دلیل ابتلای او به این بیماری است.»

نخستین اخبار درباره ابتلای کیلمر به سرطان دهان ژانویه سال ۲۰۱۵ پس از مراجعه او به پزشک برای خونریزی گلو در رسانه‌ها منتشر شده بود. بازیگر «بتمن برای همیشه» همان زمان با قاطعیت ابتلا به سرطان دهان را انکار کرده بود. او در این رابطه در فیسبوک نوشته بود: «از عشق و حمایتتان سپاسگزارم. شایعه بیماری و مراجعه من به بیمارستان کاملا نادرست است. من نه تومور دارم نه جایی از بدنم عفونت کرده است.»

کیلمر هنوز هیچ واکنشی به اظهارات داگلاس در لندن نشان نداده است.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 31599 و در روز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹:۳۱
2024 copyright.