برادران کوئن با نتفلیکس همکاری می‌کنند/ پخش وسترن به صورت آنلاین

۲۵۴۰۴۳۸برادران کوئن قرارداد ساخت اولین کار مشترک خود را با شبکه نتفلیکس امضا کردند. به گزارش سینماسینما، جوئل و اتان کوئن فیلمسازان برنده اسکار پخش سریال وسترن خود را به نتفلیکس واگذار کردند. گفته شده این وسترن منتخب که جدیدترین کار این دو برادر است، به صورت آنلاین پخش می‌شود.

برادران کوئن که برای ساخت تریلرهایی چون «فارگو» و «جایی برای پیرمردها نیست»  شهرت جهانی دارند، چندی پیش اعلام کردند اولین پروژه تلویزیونی خود را با عنوان «تصنیف باستر اسکراگز» بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودشان جلوی دوربین می‌برند. این وسترن منتخب ۶ قسمتی با بازی تیم بلیک نلسون در نقش باستر ساخته می‌شود.

قرار است این سریال سال ۲۰۱۸ و توسط نتفلیکس پخش شود. این تصمیم پس از موفقیت پخش سریال «فارگو» توسط نتفلیکس گرفته شده است. «فارگو» با الهام از فیلم ۱۹۹۶ برادران کوئن به همین نام ساخته شد. برادران کوئن تنها تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «فارگو» بودند و در نوشتن فیلمنامه یا کارگردانی اپیزودها نقشی نداشتند.

طبق اعلام نتفلیکس سریال جدید این دو برادر با ۶ قصه متفاوت ساخته می‌شود و جوئل و اتان کوئن هم تهیه‌کننده اجرایی و هم نویسنده و کارگردان این پروژه خواهند بود.

این در حالی است که همین هفته دیوید لترمن نیز با ساخت یک سریال متشکل از ۶ مصاحبه راهی نتفلیکس شده است. برادران کوئن پیشتر فیلم «شهامت واقعی» را در ژانر وسترن ساخته بودند.

نتفلیکس در کنار آماوزن و تایم وارنر اینکز و اچ‌بی‌او میلیاردها دلار صرف خرید یا تهیه فیلم‌های خودش کرده تا آن‌ها را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبانش بگذارد.

منبع:  خبرگزاری مهر به نقل از رویترز

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 62403 و در روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱:۱۸
2024 copyright.