برایان کرانستون در فیلم جدید و پربازیگر وس اندرسون بازی می‌کند

برایان کرانستون از جمله بازیگران جدیدی است که به فیلم جدید وس آندرسون پیوست.

به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم هنوز بی عنوان وس آندرسون که پروژه جدید وی محسوب می‌شود با حضور برایان کرانستون، هوپ دیویس، جفری رایت و لیو شرایبر که به ترکیب بازیگران قبلی افزوده شدند، ساخته می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم که اکنون در اسپانیا در حال انجام است با حضور بازیگران همیشگی فیلم‌های آندرسون از جمله آدرین برودی، بیل موری، جیسون شوارتزمن و تیلدا سوئینتن صورت می‌گیرد.

اندکی پیش از این هم اعلام شده بود مارگو رابی، تام هنکس و اسکارلت جوهانسون از بازیگران این فیلم خواهند بود.

جوهانسون در انیمیشن «جزیره سگ‌ها» با وس اندرسون همکاری کرده بود. روپرت فرند هم از دیگر بازیگران این فیلم جدید است.

وس اندرسون که کارگردان و نویسنده فیلم‌نامه فیلم جدیدش است تاکنون همه جزییات پلات را مخفی نگه داشته است، اما با اعلام اسامی بازیگران می‌توان دریافت گروه بازیگران درجه یک این فیلم از همه فیلم‌های قبلی آندرسون بیشتر است.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم در اواخر سپتامبر (یک ماه دیگر) تمام شود و این زمانی است که فیلم هنوز اکران نشده وی یعنی «گزارش فرانسوی» در ماه اکتبر اکران خود را شروع می‌کند.

این فیلم نخستین همکاری هوپ دیویس با وس اندرسون خواهد بود. این بازیگر قبلاً با کرانستون در سریال «به افتخار تو» بازی کرده و سال پیش بازیگر «گرین‌لند» در کنار جرارد باتلر بود. کرانستون هم که پیش از این در انیمیشن «جزیره سگ‌ها» با اندرسون همکاری داشته برای نخستین بار در برابر دوربین این کارگردان نقش‌آفرینی خواهد کرد. جفری رایت و دیو شرایبر نیز پیش از این در «گزارش فرانسوی» با آندرسون همکاری کرده بودند و صداپیشه «جزیر سگ‌ها» هم بودند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 160131 و در روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۷:۳۱
2024 copyright.