برگزاری مراسم صرف ناهار خیریه با رابرت دنیرو و آل پاچینو

جشنواره ترایبکا اعلام کرد یک برنامه نهار با رابرت دنیرو و آل پاچینو تدارک دیده که عوایدش صرف امور خیریه می‌شود.

به گزارش سینماسینما، انستیتو فیلم ترایبکا اعلام کرد یک نهار خیریه با ۲ غول دنیای بازیگری هالیوود برگزار می‌کند. اگر دوست دارید با آل پاچینو و رابرت دنیرو یک نهار خصوصی صرف کنید تا ۵ آوریل فرصت دارید که برای این برنامه ثبت نام کنید.

همه عواید این کار به انستیتو فیلم ترایبکا تعلق دارد که آن را صرف تامین بودجه برای فیلمسازان و هنرمندانی می‌کند که تلاش دارند تا جوامع زندگی خود را در هر گوشه از جهان تغییر دهند.

حداقل مبلغ ثبت نام برای این برنامه ۱۰ هزار دلار است.

گفته شده این در عین حال راهی خوب برای جلب توجه بیشتر مخاطبان به فیلم جدید مارتین اسکورسیزی یعنی «ایرلندی» است که با حضور این ۲ بازیگر محبوب ساخته شده است.

این مهمانی ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

به جز «پدر خوانده ۲» این ۲ بازیگر در ۲ فیلم دیگر با هم بازی کرده‌اند که شامل «قتل عادلانه» در سال ۲۰۰۸ و فیلم پرطرفدار و کلاسیک «مخمصه» در سال ۱۹۹۵ می‌شود. «ایرلندی» جدیدترین اثر مشترک این ۲ است.

برنده می‌تواند با یک همراه در این نهار شرکت کند. در این نهار یک تن از اعضای انستیتو فیلم ترایبکا نیز حضور خواهد داشت و زمان تعیین شده برای صرف نهار یک ساعت است. برنده این برنامه و مهمان او می‌توانند یک عکس نیز با این ۲ بگیرند.

برنده این امتیاز حق فروش آن را به دیگری ندارد.

جشنواره فیلم ترایبکا که به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی شناخته می‌شود، امسال از ۱۸ تا ۲۹ آوریل ۲۰۱۸ در منهتن نیویورک برپا می‌شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 83477 و در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۰:۲۲
2024 copyright.