جانی دپ: به هالیوود نیازی ندارم!

«جانی دپ» بازیگر آمریکایی در حاشیه جشنواره فیلم کن گفت: احساس نمی‌کنم از هالیوود بایکوت شده‌ام، زیرا به هالیوود فکر نمی‌کنم و به آن نیازی ندارم.

به گزارش سینماسینما، «جانی دپ» در حاشیه برگزاری هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن و یک روز پس از نمایش اولین فیلم «ژان دوباری» که اولین فیلمش در سه سال اخیر است در جمع خبرنگاران گفت: «آیا احساس می‌کنم که از طرف هالیوود بایکوت شدم؟ اصلا چنین چیزی رخ نداد. یک شوخی عجیب بود».

فیلم فرانسوی «ژان دو باری» با بازی و کارگردانی «مایوین» بازیگر و کارگردان فرانسوی ساخته شده و دپ که اولین حضورش پس از نبرد حقوقی با همسر سابقش است، در این فیلم در نقش لوئی پانزدهم بازی کرده است.

دپ همچنین افزود: «وقتی از شما می‌خواهند از فیلمی که دارید بازی می‌کنید به دلیل اصواتی که در هوا پخش شده‌اند، استعفا دهید، بله، شما احساس می‌کنید بایکوت شده‌اید».

در جریان دعوای حقوقی دپ با همسر سابقش «امبر هرد» از او خواسته شده بود از سری فیلم‌های مستقل «هری پاتر» کناره‌گیری کند. با این حال اکنون او می‌گوید علاقه‌ای به بازگشت به پروژه‌های استودیویی ندارد.

دپ همچنین به خبرنگاران گفت: «احساس نمی‌کنم از هالیوود بایکوت شده‌ام، زیرا به هالیوود فکر نمی‌کنم. دیگر چندان نیازی به هالیوود حس نمی‌کنم».

این بازیگر آمریکایی در این کنفرانس مطبوعاتی اکثر مطالبی که در سال‌های اخیر درباره او نوشته شده بود را «داستانی که به‌طور فوق‌العاده و وحشتناکی نوشته شده» توصیف کرد و اظهار کرد: «زمانه خیلی عجیب و مضحکی است زیرا همه دوست دارند خودشان باشند اما نمی‌توانند چون باید پیرو فردی باشند که در مقابلشان ایستاده. اگر می‌خواهید اینطوری زندگی کنید، برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم».

فیلم «ژان دو باری» با بازی «جانی دپ» که جشنواره کن ۲۰۲۳ را افتتاح کرد، روایتگر داستان پرفراز و نشیب لوئی پانزدهم با همسرش است. این فیلم همزمان با نمایش در کن در سینماهای فرانسه نیز اکران شد.

منبع: ایسنا به نقل از ایندیپندنت

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 186903 و در روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳:۱۲
2024 copyright.