جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره رم برای تارانتینو

کوئنتین تارانتینو که در جشنواره فیلم رم جایزه یک عمر دستاورد هنری را از داریو آرجنتو گرفت، عنوان کرد هنوز هیچ ایده‌ای درباره فیلم بعدی‌اش ندارد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، کوئنتین تارانتینو دیروز سه‌شنبه ۲۰ اکتبر در جشنواره فیلم رم جایزه یک عمر دستاورد هنری را از داریو آرجنتو استاد فیلم‌های ترسناک ایتالیایی دریافت کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاران درباره فیلم بعدی‌اش گفت: هنوز نمی‌دانم می‌خواهم چه کار کنم.

این کارگردان ۲ روز پیشتر هم به مجری شبکه ایتالیایی گفته بود یک کتاب نقد فیلم و احتمالاً یک سریال تلویزیونی بسازد اما پیش از آن قصد دارد یک کمدی بسازد!

وی در گفتگو با رییس جشنواره فیلم رم هم از یک پروژه نامشخص حرف زد که هم کمدی بود و هم در ظاهر یک وسترن اسپاگتی است.

وی افزود: مشتاقانه منتظر است که بتواند کار بعدی‌اش را شروع کند چون معتقد است ساخت آن بسیار سرگرم کننده خواهد بود و شخصیت‌های متفاوتی با زبان‌های متفاوت در آن صحبت می‌کنند.

وی درباره زندگی خودش هم صحبت کرد و گفت که اولین فیلمی که به خاطر می‌آورد تماشا کرده «مرگبارتر از یک مرد» فیلمی جاسوسی بریتانیایی بوده که به کارگردانی رالف توماس و ریچارد جانسون ساخته و چیزی شبیه جیمز باند بوده است.

وی عنوان کرد که آن زمان ۵ سال داشت و بازی الکه زومر در فیلم را به یاد می‌آورد.

در این جلسه گفتگو تارانتینو یاد انیو موریکونه آهنگساز برجسته ایتالیایی را نیز گرامی داشت و درباره نحوه ساخت موسیقی توسط وی برای «هشت نفرت‌انگیز» حرف زد و گفت: او یک غول واقعی بود.

جشنواره فیلم رم از ۱۴ تا ۲۴ اکتبر در پایتخت ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 162998 و در روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵:۳۰
2024 copyright.