«جوکر ۲» موزیکال است/ لیدی گاگا بازیگر فیلم فیلیپس می‌شود

دنباله فیلم پرفروش «جوکر» یک فیلم موزیکال خواهد بود که در آن لیدی گاگا با واکین فینیکس همبازی می‌شود.

به گزارش سینماسینما، لیدی گاگا در مذاکرات اولیه برای بازی در نقش مقابل واکین فینیکس در دنباله فیلم برنده اسکار جوکر است.

تاد فیلیپس که برای مدتی در همکاری با اسکات سیلور روی فیلمنامه جوکر ۲ کار می‌کرد، هفته گذشته جلد این فیلمنامه را همراه با عکسی از واکین فینیکس در حال خواندن آن، در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. براساس آنچه روی جلد دیده می‌شود، عنوان این فیلم موردانتظار، جوکر: جنون مشترک است. جنون مشترک اصطلاح پزشکی مورداستفاده برای یک اختلال روانی است که دو نفر یا بیشتر را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگرچه در این پست فینیکس در حال خواندن فیلمنامه نشان داده می‌شود اما به گفته منابع آگاه استودیو برادران وارنر هنوز با این بازیگر قرارداد امضا نکرده است.

درباره نقش لیدی گاگا در جوکر ۲ نیز هنوز جزئیات چندانی منتشر نشده است اما جوکر به رابطه‌ای که با هارلی کوئین، روانپزشک خود در بیمارستان روانی آرکهام، دارد شناخته می‌شود بنابراین احتمال می‌رود لیدی گاگا را برای این نقش در نظر داشته باشند.

«جوکر ۲» موزیکال است

فیلیپس اولین بار به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم ستاره ای متولد شده است با گاگا همکاری کرد. بردلی کوپر به عنوان ستاره و کارگردان آن فیلم، تهیه کنندگی قسمت اول جوکر را برعهده داشت اما روشن نیست که آیا در ساخت موزیکال جنون مشترک نیز همکاری خواهد داشت یا نه.

فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس و براساس فیلمنامه‌ای از فیلیپس و اسکات سیلور ساخته شد. این فیلم داستان پیدایش شخصیت جوکر را روایت می‌کند و این که چطور یک دلقک و کمدین ناموفق به خبیث‌ترین شخصیت شرور شهر گاتهام تبدیل شد. با وجود پایانِ بازِ قسمت اول عده‌ای معتقد بودند نیازی به ساخت دنباله این فیلم نیست اما فروش بیش از یک میلیارد دلاری جوکر در گیشه برادران وارنر را برآن داشت که فیلپیس و فینیکس را به ساخت قسمت دوم مجاب کند.

لیدی گاگا احتمالا در جوکر ۲ نقش هارلی کویین را بازی خواهد کرد

جوکر که در مقایسه با فیلم‌های اقتباسی از داستان های مصور با بودجه نسبتا کمی ساخته شده، در گیشه جهانی فروش استثنایی داشت و ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون دلار فروش کرد.

فینیکس برای بازی در نقش آرتور فلک، مرد مجنونی که تا پایان فیلم به یک تبهکار مردمی تبدیل می شود، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

این فیلم در مجموع در ۱۱ شاخه اسکار نامزد شد و علاوه بر جایزه‌ای که به فینیکس رسید، هیلدور گودنادوتیر نیز برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم شد.

منبع: ایرنا به نقل از هالیوود ریپورتر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176527 و در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷:۱۹
2024 copyright.