حادثه برای بازیگر سرشناس در صحنه فیلمبرداری

نیکلاس کیجنیکلاس کیج هنگام بازی در یک صحنه از فیلم «#۲۱۱» در بلغارستان دچار حادثه و به بیمارستان منتقل شد.

 

 

 

 

 

 

به گزاش سینماسینما، در این حادثه مچ پای نیکلاس کیج شکست و این بازیگر سرشناس به بیمارستانی در صوفیه منتقل شد. او پس از طی مراحل ابتدایی درمان برای بهبودی کامل به لس‌آنجلس سفر کرد.

هنوز مشخص نیست که چه تصادفی در صحنه فیلمبرداری روی داده است. این بازیگر تا دو هفته دیگر برای ادامه فیلمبرداری به بلغارستان بازخواهد گشت.

میلنیوم فیلمز و ان‌یو ایمیجز که کمپانی‌های تهیه‌کننده این اثر سینمایی هستند تا کنون درباره تاثیر غیاب نیکلاس کیج بر روند ساخت فیلم هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

در فیلم «#۲۱۱» به کارگردانی یورک شکلتون، نیکلاس کیج نقش مامور پلیسی را بازی می‌کند که در تلاش است جلوی یک سرقت را بگیرد. ۲۱۱ کد نیروهای پلیس برای «سرقت در حال وقوع» است.

آماندا کرنی، سوفی اسکلتون و مایکل راینی جونیور، بازیگران این اثر سینمایی به تهیه‌کنندگی جاناتان یانگر و جفری گرینشتاین هستند.

نیکلاس کیج به غیر از این اثر سینمایی در چندین فیلم در حال ساخت دیگر نیز مشارکت دارد که از میان آن‌ها می‌توان از «دایره انسانیت»، «انتقام: داستان عاشقانه» و «مادر و پدر» نام برد. از تازه‌ترین فیلم‌های اکران شده این بازیگر می‌توان به « یواس‌اس ایندیاناپلیس: مردان دلیر» و «اسنودن» اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 53111 و در روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰:۳۲
2024 copyright.