حمله به اینستاگرام بازیگر زن سینمای هالیوود

 دیزی ریدلی ستاره فیلم «جنگ ستارگان» پس از واکنش شدیدی که یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش برانگیخت این شبکه اجتماعی را ترک کرد.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر یکی از حاضران مراسم جوایز انتخاب نوجوان بود که در آن جسیکا آلبا یاد و خاطره قربانیان خشونت‌های مربوط به سلاح گرم را گرامی داشت.

ریدلی نیز یک روز پس از این مراسم در اینستاگرام نوشت: «دیروز هنگام بزرگداشت این قربانیان اشک از چشمانم جاری شد. نتوانستم از گروهی که در صحنه حاضر شدند عکس خوبی بگیرم اما آن‌ها خیلی شجاع بودند. دیروز زمان راستین با هم بودن بود. ما باید خشونت را متوقف کنیم.»

پس از انتشار این پست اینستاگرامی موج گسترده‌ای از نظرات به صفحۀ این بازیگر سرازیر شد. در حالی‌که بسیاری پیام او را تحسین کرده بودند، بسیاری نیز به حمله و او را به ریاکاری و دورویی متهم کردند. منتقدان او خشونت موجود در «جنگ ستارگان» را خلاف پیامی می‌دانند که در اینستاگرام منتشر کرده است.

اندکی پس از این حملات حساب کاربری رایدلی در اینستاگرام پاک شد اما پیام او در فیسبوک باقی ماند. بسیاری از هواداران این بازیگر با مراجعه به فیسبوک او درخواست کردند که دوباره به اینستاگرام بازگردد.

ریدلی در توضیح پاک کردن غیرفعال کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «فقط می‌خواهم کمتر وقتم را با تلفنم بگذرانم. ماه‌های پرمشغله‌ای پیش رو دارم و می‌خواهم تا حد امکان از موضوعاتی که تمرکزم را به هم می‌زند دور باشم.»

این بازیگر تنها فرد مشهوری نیست که با این گونه واکنش‌ها در دنیای مجازی روبه‌رو می‌شود. چندی پیش لزلی جونز بازیگر فیلم «شکارچیان روح» هدف حملات گسترده برخی کاربران شبکه اجتماعی توئیتر قرار گرفت که با ارسال نظرات نژادپرستانه او را هدف قرار دادند. البته کمپانی توئیتر بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و حتی توئیتر یک کاربر را به صورت دائم مسدود کرد.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23097 و در روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۹:۰۱
2024 copyright.