شایعات مختلف درباره مل گیبسون بالا گرفت/ «مصایب مسیح» برمی‌گردد

در حالی که شایعاتی مبنی بر کارگردانی فیلمی درباره خانواده روچیلد به موضوع مناقشه علیه مل گیبسون بدل شده، خبر غیررسمی ساخته شدن قسمت دوم‌ «مصایب مسیح» نیز منتشر شده است.

به گزارش سینماسینما، ادعای کارگردانی فیلمی درباره خانواده ثروتمند روچیلد توسط مل گیبسون نادرست است و سخنگوی وی گفته او هرگز قصد ندارد فیلمی درباره این خانواده یهودی بسازد.

تنها چیزی که می‌تواند مرتبط کننده گیبسون با این خانواده باشد نقش کوتاهی بود که قرار بود گیبسون در یک کمدی بازی کند و در نقش شخصیتی به نام روچیلد ظاهر شود که هیچ ربطی هم با این خانواده نداشت؛ اما این همکاری هم شکل نگرفت.

انتشار خبر ساخته شدن فیلمی درباره مالکان سلسله بانک‌های بین‌المللی توسط مل گیبسون در شبکه‌های اجتماعی در حالی سروصدا به پا کرده که سخنان یهودی ستیزانه گیبسون در دهه ۲۰۰۰ و عواقبی که برایش به بار آورد مدتی است متوقف شده است. اکنون خبر ساخته شدن فیلمی درباره خانواده روچیلد و ثروت آنها که در طول قرن‌ها در اروپا از طریق بانکداری و انباشت مالی به دست آمده، دوباره گیبسون را در معرض همان مسایل قرار داده است.

در همین حال اخبار غیررسمی از ساخته شدن دنباله «مصائب مسیح» توسط این کارگردان حکایت دارد.

گیبسون ۶۷ ساله از زمان ساختن فیلم پرفروشش «مصایب مسیح» در سال ۲۰۰۴ با سازمان‌های یهودی به مشکل خورد زیرا در فیلمش یهودیان را مسئول مرگ عیسی مسیح خوانده بود. آن فیلم که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد، ۶۱۲ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در آمریکا شد و البته به دلیل خشونت عریان در فیلم هم با نقدهایی روبه‌رو شد.

اکنون گفته می‌شود مل گیبسون تا چند ماه آینده فیلمبرداری دنباله «مصائب مسیح» را شروع می‌کند و جیم کاویزل در این فیلم که با نام «مصائب مسیح: رستاخیز» ساخته می‌شود دوباره نقش عیسی مسیح را بازی خواهد کرد.

گفته شده از بهار آینده تولید فیلم جدید شروع می‌شود. در این فیلم که فیلمنامه‌اش با همکاری رندال والاس نویسنده «شجاع‌دل» نوشته شده ماجراهای روزهای بین تصلیب و رستاخیز مسیح تصویر خواهد شد.

از سال ۲۰۱۶ ساخت این فیلم مطرح شده و همان زمان این عنوان برایش در نظر گرفته شد.

منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 183435 و در روز دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹:۰۹
2024 copyright.