مستربین: از بازی کردن در این نقش لذت نمی‌برم

بازیگر نقش «مستر بین» وی را یک آنارشیست خودمحور و خودشیفته توصیف کرد و گفت: مستربین بچه ۹ ساله‌ای است که در جسم یک مرد گیر افتاده است. بازی در این نقش انرژی زیادی می‌برد و از آن لذت نمی‌برم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از مووی وب، روآن آتکینسون که با بازی در نقش مستر بین به شهرت جهانی رسید، ستاره یک سریال جدید شده است. این سریال که نبرد مرد و زنبور (Man vs. Bee) نام دارد و ۲۴ ژوئن (۳ تیر ۱۴۰۱) روی سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد، روایتگر داستان سرایدار یک عمارت است که تلاش می‌کند در تعقیب و گریزی که با یک زنبور راه انداخته آسیب جدی به این خانه وارد نکند.

اگرچه فیلم نبرد مرد و زنبور یک سریال کمدی است و در این مورد با مجموعه مستر بین اشتراک دارد، نقش‌هایی که اتکینسون در این دو سریال بازی کرده چند تفاوت کلیدی با یکدیگر دارند؛ اتکینسون در یک مصاحبه جدید با مجله تایمز مستر بین را به عنوان یک آنارشیست خودمحور و خودشیفته و بچه ای ۹ ساله که در جسم یک مرد بزرگسال گیر افتاده است، توصیف کرد و گفت در مقابل کاراکتر تِرِوِر در فیلم نبرد مرد و زنبور آدم مهربان تری است و مخاطبان راحت تر می توانند با او ارتباط برقرار کنند.

این بازیگر ۶۷ ساله انگلیسی گفت: ترور فرق دارد. او خیلی مهربان‌تر، شیرین‌تر و عادی‌تر است. او یک مرد شیرین، خیرخواه و باهوش به نظر می‌رسد اما نقاط ضعف خود را دارد که همانا وسواسش است.

روآن اتکینسون دیگر در هیچ پروژه لایو اکشنی نقش مستر بین را بازی نمی‌کند اما به طور کامل هم با این شخصیت خداحافظی نکرده است. وی به تازگی از ساخت یک فیلم انیمیشنی خبر داد که در آن صداپیشگی شخصیت مستر بین را برعهده خواهد داشت.

اتکینسون در سال ۲۰۲۱ اعتراف کرد که بازی در نقش مستر بین از لحاظ فیزیکی خیلی انرژی می‌برد و اصلا به آن اندازه که به نظر می‌رسد جالب نیست از همین رو تصمیم گرفته بازگشت این کاراکتر را در قالب یک اقتباس انیمیشنی برنامه ریزی کند.

وی در گفتگو با رادیو تایمز در این باره گفت: صداپیشگی این نقش را به بازی کردنش ترجیح می‌دهم. از بازی کردن نقش مستر بین چندان لذت نمی‌برم. بار مسئولیتش خوشایند نیست. برایم پراسترس و خسته کننده است و مشتاقانه در انتظار تمام شدنش هستم.

منبع: ایرنا به نقل از مووی وب

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176523 و در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵:۵۵
2024 copyright.