نتفلیکس بعد از سریال سراغ «بازی مرکب» واقعی رفت

نتفلیکس با برگزاری بزرگترین رئالیتی شوی تاریخ امکان تجربه واقعی مراحل و فضای سریال «بازی مرکب» را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

به گزارش سینماسینما، نتفلیکس بازی مرکب: چالش را به عنوان بزرگترین رئالیتی شوی تاریخ می‌سازد تا پربیننده‌ترین سریال این غول سرویس‌های استریم دیگر تنها به یک رقابت در دنیایی خیالی محدود نباشد.

در این مسابقه ۴۵۶ بازیکن برای جایزه ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار دلاری رقابت می‌کنند و برخلاف آنچه در سریال اتفاق می‌افتد، بازنده‌ها زنده از معرکه مسابقه خارج می‌شوند.

این رئالیتی شوی ۱۰ قسمتی علاوه بر بازی‌هایی که از خود سریال الهام گرفته شده‌اند، شامل بازی‌ها و آیتم‌های جدید خواهد بود.

مسابقه بازی مرکب: چالش در انگلیس فیلمبرداری می‌شود و در حال حاضر تنها بازیکنان انگلیسی زبان می‌توانند در آن شرکت کنند.

سریال بازی مرکب سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش و در کوتاه زمان به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد. این سریال کره ای پرطرفدار داستان بازیکنانی را روایت می‌کند که شدیدا به پول نیاز دارند بنابراین در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند که مجازات باخت در آن مرگ است. قانون نهایی آن است که تنها یک بازیکن در نهایت از این مسابقه جان به در می‌برد و برنده جایزه بزرگ آن خواهد شد.

بازی مرکب، با بیش از ۱ میلیارد و ۶۵۰ هزار ساعت تماشا در ۲۸ روز اول پخش، رکورد محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را در اختیار دارد.

منبع: ایرنا به نقل از رویترز

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176561 و در روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴:۰۷
2024 copyright.