نظر آرنولد شوارتزنگر درباره قانون منع مهاجران

آرنولد شوارتزنگربازیگر نقش «ترمیناتور» درباره قانون منع مهاجران ترامپ صحبت کرد و گفت با این قانون آمریکا مسخره و احمقانه دیده می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، آرنولد شوارتزنگر بازیگر مطرح و فرماندار سابق کالیفرنیا نظراتش درباره قانون منع ورود مهاجران از هفت کشور مسلمان را صراحتا مطرح کرد و گفت معتقد است این تصمیم کاملا اشتباه است و آمریکا را شبیه احمق‌ها به دنیا نشان می‌دهد.

شوارتزنگر گفت فکر می‌کند این مشکل اصلا از آنجا ریشه گرفته که خیلی بد مورد بررسی قرار گرفته است.

او گفت: می‌دانم ترامپ تلاش دارد تا کارهایی انجام دهد و نگران است افرادی که از کشورهای دیگر می‌آیند به کشور آسیب برسانند، اما راه‌های مختلفی برای کنترل این مساله وجود دارد که می‌توان به همین هدف رسید. به نظرم این کارها خیلی شتابزده انجام شده است.

قانون منع ورود مهاجران که توسط ترامپ اعلام شده موجب شد تا از ورود صدها مهاجر در فرودگاه‌های آمریکا جلوگیری شود و تظاهرات وسیعی در سراسر کشور صورت بگیرد. شخصیت‌های متعددی در این زمینه با مردم ابراز همبستگی کردند. اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس نیز از جمله این افراد بود که با بازداشت مسافران مخالفت کرد. این قانون از روز جمعه وضع شده و ورود مسافران از هفت کشور مسلمان را به خاک آمریکا ممنوع کرده است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43058 و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳:۵۶
2024 copyright.