همکاری هیو جکمن با تهیه کننده «لالا لند» در «آموزش بد»

بازیگر سرشناس سینمای استرالیا در فیلم بعدی‌اش با فرد برگر تهیه کننده فیلم اسکاری «لالالند» همکاری می‌کند.

به گزارش سینماسینما، هیو جکمن به احتمال زیاد برای پروژه بعدی‌اش در فیلم «آموزش بد» جلوی دوربین می‌رود. کمپانی اتمیک پیک در حال گفتگو با این بازیگر درجه یک است تا موافقت وی را برای ورود به این فیلم جلب کند.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه مایک ماکوسکی ساخته می‌شود و کوری فاینلی که به تازگی با فیلمش «درجه یک» در جشنواره ساندنس درخشید این فیلم را کارگردانی می‌کند.

هر چند اطلاعاتی از موضوع این فیلم ارایه نشده اما گفته می‌شود بر مبنای تجربه‌ای واقعی از زندگی فیلمنامه‌نویس آن در دبیرستان نوشته شده است.

فرد برگر تهیه کننده «لالالند» برای تهیه این فیلم انتخاب شده‌ و فیلمنامه‌نویس آن نیز از جمله تهیه کنندگان فیلم است.

پس از یک سال پر از موفقیت و پرمشغله که با اکران ۲ فیلم پرفروش یعنی «لوگان» و «بزرگ‌ترین شومن» در باکس‌آفیس همراه شد، هیو جکمن در برابر دوربین جیسون رایتمن در فیلم «دونده ردیف جلو» نیز بازی کرد.

در هفته‌های اخیر او مشغول بررسی پروژه «آموزش بد» بوده است.

«بزرگ‌ترین شومن» به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در گیشه‌های سراسر جهان دست یافت و «لوگان» نیز آخرین فیلمی بود که جکمن در آن در نقش ولورین ظاهر شد و بیش از ۶۰۰ میلیون دلار با آن در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم نامزدی اسکار را برای بهترین فیلمنامه اقتباسی کسب کرد.

«دونده ردیف جلو» نیز بر مبنای یک داستان واقعی از یک سناتور آمریکایی و کمپین انتخاباتی او در سال ۱۹۸۸ شکل گرفته که به دلیل ماجرایی عاشقانه دچار رسوایی شد. این فیلم اواخر امسال و در فصل اهدای جوایز سینمایی اکران می‌شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 83475 و در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵:۱۰
2024 copyright.