پدینگتون به پرو می‌رود/ معرفی کارگردان و نام فیلم سوم

کارگردان و عنوان سومین فیلم از فیلم‌های «خرس پدینگتون» اعلام شد.

به گزارش سینماسینما، قسمت سوم داستان‌های خرس پدینگتون با عنوان «پدینگتون در پرو» به کارگردانی دوگال ویلسون ساخته می‌شود.

ویلسون که برای ساخت موزیک ویدیوها و فیلم‌های بازرگانی جایزه برده است، با گرفتن این مسئولیت از پل کینگ که کارگردانی ۲ قسمت قبلی را برعهده داشت، برای نخستین بار یک فیلم بلند داستانی می‌سازد. کینگ اکنون در حال ساخت «وانکا» به عنوان پیش‌درآمدی بر «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» با بازی تیموتی شالامه برای کمپانی برادران وارنر است.

فیلمبرداری «پدینگتون در پرو» از سال ۲۰۲۳ در لندن و پرو آغاز می‌شود. پرو زادگاه بومی پدینگتون است که قبلاً به لندن سفر کرده و ماجراجویی‌هایش را در آنجا رقم زده بود.

کینگ از اینکه ویلسون وظیفه او را برعهده گرفته ابراز خوشحالی کرد و گفت پس از ۱۰ سال کار در این فیلم احساس می‌کند به طرز عجیبی محافظ این خرس کوچولو است.

ویلسون هم گفت از هواداران پروپاقرص ۲ قسمت اول و بسیار خوشحال (اگر نخواهد بگوید کمی هم ترسیده) است که داستان «پدینگتون» را ادامه می‌دهد.

وی از ساخت این فیلم به عنوان مسئولیتی بزرگ یاد کرد و گفت تمام تلاشش را می‌کند تا فیلمی بسازد که عشق مردم به این خرس بسیار خاص را گرامی بدارد.

کینگ که داستان فیلم را با همکارهای فیلم‌های قبلی پدینگتون نوشته به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلمنامه نیز توسط مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت نوشته شده است.

از بازیگران و طرح فیلم سوم چیزی افشا نشده اما بن ویشا از قبل صداپیشه خرس پدینگتون بوده است.

فیلم‌های «پدینگتون» بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند و قسمت اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد و قسمت دوم امتیاز ۹۹ درصد دارد.

پدینگتون به تازگی یکی از شخصیت‌هایی بود که در جشن هفتاد سالگی تاج‌گذاری ملکه بریتانیا با وی سر یک میز نشست.

در حالی که ویلسون تاکنون هیچ فیلم هالیوودی را کارگردانی نکرده، اما در فضای تجاری و موزیک ویدیو پرکار بوده است. او با برندهای مشهور مانند اپل و ایکیا کار کرده و برای هنرمندانی مانند کلدپلی موزیک ویدیو ساخته است. ویلسون نامزد دریافت جایزه انجمن کارگردان‌های آمریکا(DGA) و گرمی شده و تبلیغ پارالمپیک وی از کن لیونز جایزه برده است.

منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 176564 و در روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳:۴۳
2024 copyright.