کارگردان «هتل بزرگ بوداپست» دوباره انیمیشن می سازد

وس اندرسونوس اندرسن که آخرین‌بار در سال ۲۰۱۴ با فیلم تحسین‌شده «هتل بزرگ بوداپست» در فصل جوایز حضور داشت، به زودی ساخت جدیدترین پروژه سینمایی خود را با همکاری کمپانی «فاکس سرچ‌لایت پیکچرز» آغاز می‌کند. 

به گزارش سینماسینما، «جزیره سگ‌ها» (Isle of Dogs) عنوان انیمیشن بلندی است که اندرسن به تازگی با انتشار ویدیویی کوتاه از جزییات آن پرده برداشته است.
در این ویدیو، سگی به نام «رکس» معرفی شده که صداپیشگی آن به عهده ادوارد نورتن بازیگر ۴۷ ساله امریکایی است. این اولین‌بار نیست که کارگردان مولف امریکایی به سراغ ساخت انیمیشن می‌رود؛ اندرسن در سال ۲۰۰۹، با ساخت «آقای فاکس شگفت‌انگیز» نامزدی جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند را در کارنامه خود به ثبت رساند.
به گزارش «ایندی وایر»، کمپانی فاکس سرچ‌لایت اعلام کرد داستان «جزیره سگ‌ها» در ژاپن می‌گذرد و ماجراهای سفر ادیسه‌وار پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که در جست‌وجوی سگش است. علاوه‌بر نورتن، بازیگران سرشناسی همچون برایان کرانستن، اسکارلت جوهانسن، گرتا گرویگ، تیلدا سویینتن، اف. موری آبراهام، باب بالابان، جف گلدبلوم، هاروی کیتل، لیو شرایبر و فرانک وود، گروه صداپیشگان این انیمیشن را تشکیل می‌دهند.

اندرسن با همکاری تیم تهیه‌کننده «هتل بزرگ بوداپست» شامل اسکات رودن، استیون ریلز و جری داوسن ساخت پروژه جدید خود را آغاز می‌کند تا برای نمایش در سال ۲۰۱۸ آماده شود.

درام‌کمدی «هتل بزرگ بوداپست» آخرین ساخته کارگردان ۴۷ ساله که با دریافت ۹ نامزدی در رقابت اسکار ۲۰۱۴ حضور داشت، در نهایت موفق به کسب چهار جایزه آکادمی شد.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36749 و در روز شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷:۲۱
2024 copyright.