کمدی اکشن «پسران بد: بران یا بمیر» در نخستین هفته اکران خود موفق به ثبت فروش جهانی ۱۰۴ میلیون دلاری شد.
به گزارش سینماسینما، این کمدی اکشن با بازی مجدد «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» اولین فیلم مهم گیشه تابستان ۲۰۲۴ است که بسیار فراتر از انتظارات اکران شده و بارقه امید را برای گیشه نه چندان پررونق این روزهای سینمای جهان زنده نگه داشته است.
فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» محصول کمپانی سونی به کارگردانی کارگردانان بلژیکی عادل العربی و بلال فلاح در نخستین هفته اکران خود فراتر از پیشبینیها عمل کرد و ۵۶ میلیون دلار در آمریکا و مجموع ۱۰۴.۶ میلیون دلار در سطح جهانی فروخت.
این فیلم «ویل اسمیت» را دو سال پس از سیلی پرحاشیه در مراسم اسکار ۲۰۲۲ در مسیر بازگشت حرفهای قرار میدهد.
این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلمهای «پسران بد» کمپانی سونی است و در آمریکای شمالی امتیاز سینمایی A را در کنار نقدهای کلی مثبت کسب کرده است.
به گزارش هالیوود ریپورتر، «پسران بد: بران یا بمیر» نخستین فیلم گیشه تابستانی است که به طور قابل توجهی فراتر از برآوردهای اولیه اکران شده و همچنین این دومین پرفروش سینمای آمریکا در هفته نخست اکران سال ۲۰۲۴پس از «پادشاهی سیاره میمونها» است که ۵۸ میلیون دلار در اکران افتتاحیه آمریکا کسب کرده بود.
شروع فیلم در بازارهای خارجی نیز امیدوار کننده بوده، جایی که از محل اکران در ۶۰ کشور ۴۸.۶ میلیون دلار فروخت. قسمت جدید «پسران بد» ۱۹.۳ میلیون دلار در اروپا جمع آوری کرد و رکوردهایی را در آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز به ثبت رساند.
این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری دنبالهای بر فیلم «پسران بد تا ابد» است که در ژانویه ۲۰۲۲ با ۶۲ میلیون دلار فروش افتتاحیه در آمریکا اکران خود را آغاز کرد و در نهایت در گیشه جهانی سینماها ۴۲۶ میلیون دلار به دست آورد.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ویل اسمیت در عربستان از پروژه جدید سینمایی خود گفت
- اعتراف بازیگر «روز استقلال ۲»؛ نبودن ویل اسمیت این فیلم را نابود کرد!
- ضیافت آکادمی اسکار برگزار شد/ تام کروز ستارهی مراسم
- پس از اکران خصوصی فیلم «رهایی» صورت گرفت؛ حمایت دوستان و همکاران ویل اسمیت از اکران فیلم جدیدش
- رونمایی از تریلر فیلم جدید ویل اسمیت
- طبق ادعای خودش؛ کریس راک پیشنهاد اسکار برای اجرای مراسم ۲۰۲۳ را رد کرد
- مبارزهی تحسینبرانگیز/ یادداشت هالیوود ریپورتر بر فیلم «شاه ریچارد»
- آکادمی اسکار مجازات ویل اسمیت را اعلام کرد/ ممنوعیت از حضور در اسکار برای ۱۰ سال
- ویل اسمیت از عضویت در آکادمی اسکار کنارهگیری کرد
- مضحکه در منظر عام یا انسان ماندن!
- شوخی و تعصب/ درباره ارتباط هویت و شوخی
- ویل اسمیت عذرخواهی کرد/ خشونت در همه اشکالش مخرب است
- فرش قرمز اسکار ۲۰۲۲ / گزارش تصویری
- در قلمرو پادشاهی ویلیامزها/ نگاهی به فیلم «پادشاه ریچارد»
- خاطرات «ویل اسمیت» پرفروش در آمازون شد
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- یعقوب صباحی درگذشت
- فرانتیشک کلیشیک درگذشت
- خوانشی آدلری از پدر در «برادران لیلا»/ تاجی از توهّم بر سرِ عقده
- اجحاف در حقِ «بازی را بکش»
- «گلهای شب دریا» جایزه جشنواره مارسی را کسب کرد
- «پیرپسر»؛ شیاطین دنیایی فراموششده
- فروش جهانی ۲۱۷ میلیون دلار؛ «سوپرمن» صدرنشین گیشه جهانی سینما شد
- مستند ایرانی بهترین فیلم انسانشناسی جشنواره ایتالیایی شد
- «دختر قاصدکها» از ژاپن جایزه گرفت
- جشنواره ونیز در آستانه نشست خبری/ اعتباری که باربرا به جشنواره ایتالیایی بخشید
- با معرفی برگزیدگان پنجاه و نهمین دوره جشنواره؛ جایزه ویژه کارلووی واری به فیلم سهیل بیرقی رسید
- جایزه جشنواره روسی به «در آغوش درخت»
- «کودکان کاغذی» در راه انگلستان
- «بهانه سکوت»؛ بهانهای برای فکر کردن
- تحلیل ساختاری درام «وحشی» با تطبیق پیرنگ با فیلم «یک پیامبر» ژاک اودیار/ قهرمان رانده، پیامآور تقدیر
- اکران «ترک عمیق» از چهارشنبه
- امیر نادری رئیس هیئت داوران جشنواره ارمنستان شد
- مرگ رفاقتها در بزنگاه تاریخ/ نگاهی به سریال «تاسیان» به بهانه پخش قسمت بیست و یکم
- اختصاصی سینماسینما؛ نسخه مرمت شدهی «باشو غریبه کوچک» در جشنواره ونیز
- پرتره فساد و جنون
- پیتر جکسون و سه فیلمنامه جدید؛ خالق «ارباب حلقهها» بازنشسته نشده است
- نگاهی هرمنوتیکی به «پیرپسر»/ از «درخت گلابی» تا چاقوی خونآلود: تراژدی چهل سالهها
- نمایش «جدایی نادر از سیمین» در ایتالیا
- نگاهی به فیلم «سوگلی»/ جدال قدرت
- از «یک تصادف ساده» تا «هفت روز»/ برنامه اکران فیلمهای ایرانی در شش ماه دوم سال ۲۰۲۵ در فرانسه
- «چشمهایش» کلید خورد
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- توضیحی از محمد حقیقت؛ هیچ بیانیهای امضا نکردهام
- جشنواره ایتالیایی به دو فیلم ایرانی جایزه داد
- گزارشی از گیشه جهانی سینما؛ «دنیای ژوراسیک: تولد دوباره» ۱۴۷ میلیون دلار فروخت