آخرین آمار از پیش فروش بلیت‌های فیلم فجر

مدیر پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از افزایش ۴۰ درصدی استقبال مخاطبان نسبت به سال گذشته خبر داد.

شکری آذر گفت: معمولا در دوره‌های گذشته در برخی از سینماها، بلیت‌های سانس‌های اول و دوم باقی می‌ماند اما خوشبختانه امسال کلیه سهمیه «سودای سیمرغ» در پیش‌فروش خریداری شد و با درخواستی که از دبیر جشنواره داشتیم، طی دو نوبت نیز سهمیه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: یک نوبت به پردیس «ملت» اختصاص داشت که به سرعت به فروش رفت و نوبت دیگر سانس یک، برخی از سینماها بود که آن هم به صفر رسید.

شکری آذر درباره بخش‌های دیگر جشنواره اظهار کرد: در بخش «هنر و تجربه» نسبت به سال قبل بهتر بود و برخی از سینماها از جمله «چارسو» استقبال خیلی خوبی شد، «نگاه نو» هم نسبت به سال قبل بهتر بود.

مدیرپیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر افزود: در بخش مستند هم معمولا اقبال خوبی نمی‌شود اما مخاطبان خاص خودش را دارد و خوشبختانه در این دوره در بخش‌های مستند «هنر و تجربه» و «نگاه نو» گیشه خوبی را در سینماها خواهیم داشت.

شکری آذر درباره بلیت‌های پردیس «ملت» که هر سری به قیمت ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد‌، گفت: استقبال از این سینما هم فوق العاده بود و هرچه اضافه می‌کردیم به سرعت تمام می‌شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۲۴ بامداد اول بهمن ماه بعد از بسته شدن سایت مشغول چاپ و مرتب سازی هستیم و از روز یکشنبه نسبت به ارائه حضوری و ارسال با پیک اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10160 و در روز جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴:۵۷
2024 copyright.