«آخرین قدم» با بازی ژان رنو جلوی دوربین می‌رود

کار فیلمبرداری «آخرین قدم» تریلری با بازی ژان رنو به زودی شروع می‌شود.

به گزارش  سینماسینما، در حالی که بیش از یک سال پیش و در جشنواره فیلم کن اعلام شده بود «آخرین قدم» با بازی ژان رنو ساخته می‌شود، اکنون اعلام شده فیلمبرداری این فیلم به زودی شروع می‌شود.

در این فیلم ژان رنو بازیگر سرشناس فرانسوی که بازی او در «لئون: حرفه‌ای» فراموش نشدنی است در کنار سارا لیند بازیگر «ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل»، تام هوپر بازیگر «بادبان‌های سیاه» و گری دوردان بازیگر «بیگانه» بازی می‌کنند.

امتیاز این تریلر برای پخش تاکنون به آلمان، فرانسه، بریتانیا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع اتحادیه‌ای شامل جمهوری‌های مستقل اتحاد جماهیر شوروی فروخته شده است.

این فیلم که با همکاری فرانسه، کانادا و بریتانیا تهیه می‌شود ماه نوامبر فیلمبرداری خود را در ساسکاچوان کانادا شروع می‌کند.

«آخرین قدم» داستان هنری با بازی رنو را روایت می‌کند که یک قاتل خطرناک جهانی است و اکنون بازنشسته شده و در سرزمین‌های وحشی شمال کانادا در کابینی کنار دریاچه زندگی‌ای منزوی دارد، اما ورود یک زن جوان با بازی لیند این سکوت را می‌شکند. او بازمانده یک تصادف شدید با اتومبیل مخصوص روی برف و به شدت زخمی است و رنو باید تصمیم بگیرد که جان او را نجات دهد یا به فکر حفظ امنیت خودش باشد.

فیلمنامه این فیلم را فردریک پتیتین نویسنده فیلمنامه «مادام ایرما» نوشته و خود او آن را کارگردانی می‌کند.

کارگردان، این فیلم را روایت‌کننده داستان مردی معرفی کرد که باید با نگرانی‌های خودش رو در رو شود. وی افزود: آنچه برای مخاطبان هیجان‌انگیز است این است که طبیعت خشن می‌تواند به دشمنی خشن و نابخشنده بدل شود.

ژان رنو  بازیگر معروف فرانسوی – اسپانیایی که در فیلم‌های مشهوری همچون «نیکیتا»، «لئون»، «رونین»، «گودزیلا»، «راز داوینچی»، «پسران پرواز» و «پلنگ صورتی» به ایفای نقش پرداخته است، بازیگر فیلم‌های فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی و ایتالیایی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 70673 و در روز شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸:۴۵
2024 copyright.