آقای فردوسی پور در اینستاگرام اجرا کنید/پاسخ فردوسی پور به سوالی درباره مهاجرت از ایران

سینماسینما، محمد تاجیک:

*برنامه لایو عادل فردوسی پور در رونمایی جدید ترین کتابی که ترجمه کرده وبا اجرای سروش صحت دقایقی پیش به پایان رسید .این برنامه که در نشر چشمه برگزار می شد با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

این برنامه که در واقع رونمایی از  کتاب پی گیر اخبار نباشید بود با ترجمه فردوسی پور و دوتن از همکارانش منتشر شده است .با توضیحاتی که عادل فردوسی پور در معرفی این کتاب داد خواندن این کتاب برای بسیاری از کسانی که این روزها ۲۴ ساعته در فضای مجازی پی گیر همه جور اخباری هستند واجب است .

*گویا این برنامه علاوه بر صفحه اینستاگرام طرفداران فردوسی پور در صفحه لایو اینستاگرام خود نشر چشمه و صفحه اینستاگرام خبر ورزشی پخش می شد

*حضور سروش صحت به عنوان مجری این برنامه معرفی کتاب به جذابیت و مفرح بودن آن افزوده بود و عادل و سروش صحت شوخی های مفرح و بامزه ای با هم می کردند .مثلا عادل از سروش صحت پرسید طرفدار کدام تیم خارجی هستی و سروش صحت جواب عجیبی داد و گفت طرفدار رئال و بارسلونا و بعد عادل خطاب به سروش صحت گفت :دیگر برای کسی تعریف نکنی این را …مثل این است که ازت بپرسند طرفدار چه تیمی هستی و بگویی استقلال و پرسپولیس !

*در این برنامه فردوسی پور به برخی از سوالات نیز جواب داد ..او در پاسخ به سوالی درباره احتمال مهاجرت از ایران گفت :به کشورش ایران تعصب خاصی دارد و هیچ وقت به مهاجرت فکر نمی کند.

*این برنامه فردوسی پور که با استقبال خوب طرفدارانش مواجه شد با کامنتهای جالبی هم روبرو بود ..مثلا کامنتهایی که از او می خواستند تا برنامه خود را در اینستاگرام اجرا کند .البته در یکی از سوالها ،این موضوع از فردوسی پور پرسیده شد و گفت به اینکه در اینستاگرام حضور داشته باشد فکر می کند.

*عادل فردوسی پور همچنین درباره سرنوشت «فوتبال ۱۲۰» گفت: «فوتبال ۱۲۰» تعطیل نشده بود چون ۵۰ ۶۰ نفر عوامل مشغول کار در آن برنامه هستند.اگر شرایط مهیا شودد به احتمال زیاد در یکی دو هفته آینده برنامه شروع می‌شود

 

*در معرفی این کتاب که با ترجمه عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز و با قیمت ۳۰ هزار تومان ‌منتشر شده،  آمده است: “کتاب «پی‌گیر اخبار نباشید» نوشته‌ رولف دوبلی با ارائه تکنیک‌هایی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا روزگار خود را بهتر و با کیفیت بالاتری بگذرانید.رولف دوبلی در این کتاب به مانند دیگر آثارش در پی راهی برای رسیدن به زندگی شاد و آرام است. او با بررسی این مهم به عوامل مخربی می‌پردازد که ما را از این مسیر دور می‌کند و مانعی برای رسیدن افراد به زندگی حقیقی است.

*در واقع کتابی که اکنون در دستان خود دارید به اخبار و نقشی که در زندگی افراد می‌گذارد، پرداخته و شامل دلایلی برای عدم توجه به اخبار، تحقیقاتی در مورد تأثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است. در دنیای امروز اخبار از یک نوع سرگرمی بی‌خطر به یک سلاح کشتار جمعی مبدل شده که به طور مستقیم بر روی سلامت روان انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. حال رولف دوبلی قصد دارد تا شما را از شر این سلاح خطرناک راحت کند.

*اخبار بر روی زندگی و آرامش روانی افراد تاثیری شگرف دارد به طوری که می‌تواند زندگی آن‌ها را مختل ساخته و از لحاظ روانی بر روی افراد تاثیری منفی بگذارد. در حال حاضر اعتیاد به دنبال کردن اخبار آن‌چنان فراگیر شده که رهایی از آن چندان کار آسانی نیست.”

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 144747 و در روز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱:۳۲
2024 copyright.