آمار فروش برخی فیلم‌های روی پرده/ سلام بمبئی هفت میلیاردی شد

سینماآمار فروش تعدادی از فیلم‌های روی پرده به روایت پخش‌کنندگان تا شامگاه پنج شنبه ۲ دی ماه اعلام شد.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم «سلام بمبئی»  خبر داد که تاکنون این ساخته‌ی قربان محمدپور ۷ میلیارد تومان فروش داشته است.(فیلمی که این روزها بازیگر هندی‌اش،دیا میرزا، به ایران سفر کرده است.)

او ادامه داد: فیلم «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی تا به حال یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان فروش داشته است، از این مبلغ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان مربوط به اکران سینماها و ۳۲۰ میلیون تومان مربوط به اکران دانشگاه‌های شهرهای بدون سینماست.

سرتیپی همچنین گفت: فیلم «متولد ۶۵ » مجید توکلی نیز تا به حال یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

سعید خانی نیز درباره فروش فیلم «لاک قرمز»سید جمال سید حاتمی گفت: بعد از سه هفته از اکران و با توجه به اینکه فیلم در خیلی از شهرستان‌ها هنوز اکران نشده است، با ۱۷ سالن سینما ۴۰۵ میلیون تومان فروش داشته است، همچنین این فیلم در ۹ شهر و با اختیار داشتن ۱۲ سالن سینما، ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است که در مجموع فروش آن نیم‌ میلیاردی می‌شود.

حبیب اسماعیلی نیز با انتقاد از جلوگیری از اکران فیلم «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی طی دو روز اخیر (به دلیل پخش تیزرهایش از ماهواره)گفت: به توقف اکران این فیلم، اعتراض کردیم و تا قبل از برداشته شدن این فیلم، ۵۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته او همچنین فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی ۳۵ میلیون تومان و فیلم «گیتا» مسعود مددی ۴۵ میلیون تومان طی دو روز اکرانشان، فروش داشته‌اند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36622 و در روز جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶:۵۰
2024 copyright.