آموزش مهارت زندگی با قصه گویی در رادیو

 

رادیو سلامت هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ در قالب برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ برای کودکان قصه گویی می کند تا آموزش مهارت های زندگی در قالب قصه به کودکان ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی، تهیه کننده برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ در این باره توضیح داد: این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است که هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن می شود که ویژه گروه خردسالان است. برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ روز پنجشنبه ۲۷ آبان در قالب داستان مسابقه خرگوش به این موضوع می پردازیم که همیشه نباید مسابقه داد.
گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می کنند. در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می آید و مادربزرگ تلاش می کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه سازی می کنیم تا بچه ها مهارت های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می دهد.
برنامه سیبک و قصه های مادربزرگ تا قبل از آنکه درگیر ویروس کرونا شود، هر شب میزبان یک خردسال بود و بعد از کرونا خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آنها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می کند. در این برنامه به غیر از قصه گویی کتاب های مناسب قصه معرفی می شود تا والدین کتاب های معرفی شده برای بچه ها را آماده کنند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 164325 و در روز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸:۱۵
2024 copyright.