آموزش مهارت سواد حرکتی با رادیو

برنامه نفس دوم که روزهای پنجشنبه ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه از رادیو سلامت روانه آنتن می شود، در این هفته به موضوع سواد حرکتی اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه نفس دوم روز پنجشنه ۲۲ اردیبهشت ماه به موضوع سواد حرکتی می پردازد. همچنین این برنامه به طراحی برنامه های تمرینی برای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد. دکتر مریم ابوالحسنی متخصص پزشکی ورزشی در این باره صحبت می کند. این برنامه با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه آنتن می شود.
برنامه نفس دوم به تهیه کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می شود و شامل آیتم های مختلف اعم از آیتم لطفا چند لحظه در خصوص روانشناسی ورزشی است. این آیتم انگیزه های لازم برای ورزش کردن را به شنوندگان ارائه می کند تا از این طریق سلامتی شان را حفظ کنند. آیتم بازی های محلی اختصاص به بازی هایی دارد که همراه با فعالیت های بدنی است. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات شنوندگان پاسخ می دهند.
امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی کارشناسان برنامه هستند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174655 و در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲:۰۷
2024 copyright.