آنونس فیلم «وارکرافت» را ببینید

۲۹۰۳۱۹۷-۸۷۲۴۳۰۳۳۹۲-۲۹۰۳۰شرکت‌های یونیورسال و لجندری اولین آنونس فیلم «وارکرافت» را منتشر کرد.

به گزارش «سینماسینما»، تراویس فیمل، دامینیک کوپر، رابرت کازینسکی، توبی کبل، بن فاستر، روث نگا، دانیل وو و پائولا پاتن در فیلم «وارکرافت» (هنر نبرد / Warcraft) بازی می‌کنند که از روی مجموعه بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب شرکت بلیزارد ساخته شده است.

اولین بازی «وارکرافت» با عنوان «وارکرافت: ارک‌ها و انسان‌ها» که یک بازی استراتژی بود، نوامبر ۱۹۹۴ به بازار آمد و موفقیت آن در حدی بود که چهار دنباله به همراه داشت.

نسخه سینمایی را دانکن جونز کارگردانی کرده است. داستان «وارکرافت» در دنیای آرام آزروت روی می‌دهد، جایی که مردم آن در برابر هجوم متجاوزان، در آستانه جنگ قرار دارند. جنگجویان ارک از خانه‌های در حال نابودی خود می‌گریزند تا جای دیگری را به عنوان مستعمره دربیاورند. وقتی امکان تماس دو دنیا برقرار می‌شود، ارتش انسان‌ها با نابودی و ارتش ارک‌ها با انقضاء روبروست. و به این ترتیب، قهرمانان دو طرف درگیر نبردی می‌شوند که سرنوشت خانواده، مردم و خانه آن‌ها را تعیین می‌کند.

«وارکرافت» ابتدا قرار بود کریسمس اکران شود، اما وقتی شرکت دیزنی تصمیم گرفت فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» را ۱۸ دسامبر روانه سینماها کند، یونیورسال و لجندری تصمیم گرفتند فیلم خود را تابستان سال آینده اکران کنند. «وارکرافت» ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ روی پرده می‌رود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5346 و در روز شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸:۵۳
2024 copyright.