آنونس فیلم کمدی «شش مرد مضحک» با بازی آدام سندلر

آدام سندلر در شش مرد مضحکشبکه نت‌فلیکس کمتر از دو ماه پیش از آغاز اکران فیلم کمدی وسترن «شش مرد مضحک» اولین آنونس این فیلم را منتشر کرد.

به گزارش «سینماسینما»، «شش مرد مضحک» (The Ridiculous 6) فیلمی کمدی درباره شش غربیه است که متوجه می‌شوند همگی در یک راز مضحک با هم شریک‌اند؛ اینکه پدر همه آن‌ها یک نفر است.

عنوان «شش مرد مرد مضحک» یک شوخی با فیلم کلاسیک «هفت مرد باشکوه» (The Magnificent Seven) است.

در آنونس اسامی بازیگران فراوان فیلم با نام فامیل آن‌ها ذکر شده است: آدام سندلر، هاروی کایتل، جان تورتورو، نیک نولتی، بلیک شلتن، ویتنی کامینگز، استیو بوشمی، راب اشنایدر، دان آیکروید، ویل فورته، نیک سواردسن، تری کروز، جان لویتز، وانیلا آیس، لوک ویلسن، استیو زان، دنی ترخو، کریس پارنل و لاول کرافورد.

«شش مرد مرد مضحک» را فرانک کوراچی کارگردانی کرده است. این فیلم ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) اکران می‌شود.

آوریل پیش ده‌ها بازیگر سرخ‌پوست بومی آمریکا به خاطر استفاده از شوخی‌های نژادپرستانه در «شش مرد مرد مضحک» این پروژه را مورد انتقاد قرار دادند، اما سندلر تاکید کرد که قصد توهین به کسی را نداشته است. نت‌فلیکس هم در بیانیه‌ای جنجال‌ها را کم‌اهمیت دانست و گفت: استفاده از واژه مضحک در عنوان فیلم یک دلیل دارد: برای اینکه مضحک است. این فیلم با فیلم‌های وسترن و کلیشه‌های شوخی می‌کند.

در آنونس منتشرشده سرخ‌پوست‌های بومی آمریکا تنها در حد چند ثانیه حضور دارند. «شش مرد مرد مضحک» اولین فیلم از قرارداد تولید چهار فیلم بین سندلر و نت‌فلیکس است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4755 و در روز چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۷:۱۸
2024 copyright.