آیا تهیه کننده «سلام بمبئی» قسمت دوم آن را هم می‌سازد؟

سلام بمبئیجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «سلام بمبئی» می‌گوید هند از نظر فرهنگی با ما اشتراکات بسیاری دارد و راحت‌تر می‌شود با آن‌ها همکاری کرد.

به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما درباره فیلم‌هایی که در حال تولید دارد، گفت: در حال حاضر یک پیشنهاد از سوی یک کمپانی هندی دارم که در حال مذاکره هستیم و فیلم  «تابستان داغ» را هم به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در حال تولید داریم که امیدوارم در بخش نگاه نو جشنواره سی و پنجم فیلم فجر داشته باشیم.

تهیه‌کننده فیلم «سلام بمبئی» درباره تولید قسمت دوم این فیلم بیان کرد: خیلی خودم را درگیر قسمت دوم این فیلم نکرده‌ام و این روزها به شدت درگیر اکران بخش اول هستم. برای تولید بخش دوم تنها صحبت‌هایی شده است و نگاه جدی به آن ندارم. در بسیاری از مواقع صحبت‌هایی که برای تولید سری دوم یک فیلم می‌شود در حد صحبت باقی می‌ماند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بهمن» ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم، قربان محمدپور کارگردان این فیلم قسمت دوم این فیلم را پیگیری می‌کند و به موقع و زمان خودش حرف‌ها جدی خواهند شد.

نوروزبیگی درباره زمان اکران این فیلم نیز اظهار کرد: امید داریم این هماهنگی به همین شکل پیش برود و در نیمه دوم مهرماه زمانی که برای اکران اعلام‌شده است این اتفاق بیفتد، چرا که از اول سال تاکنون چندین بار برنامه اکران فیلم تغییر کرده است. ما به کمپانی هندی هم متعهد هستیم و قراردادها باید به درستی انجام شود. این فیلم ابتدا در ایران و پس از دوره اکران ایران در هند نیز به روی پرده سینماها می‌رود.

وی همچنین درباره حضور بازیگران هندی این فیلم در زمان اکران داخلی نیز عنوان کرد: قرار این است که بازیگران هندی در زمان اکران فیلم به ایران سفر کنند. دعوت‌نامه‌ها نیز فرستاده شده است و امیدوارم تا زمان اکران فیلم اتفاق خاصی نیفتد، چرا که همان‌طور که گفتم تاکنون چندین بار از آن‌ها دعوت شده است و هر بار برنامه به نوعی به هم خورده به همین دلیل دیگر خیلی جدی نمی‌گیرند.

تهیه‌کننده «ملبورن» درباره میزان حذفیات و اصلاحات فیلم نیز گفت: بهر حال هر فیلمی از نظر شورای پروانه نمایش شاید اشکالاتی داشته باشد که باید رفع شوند. ما هم همکاری لازم را انجام دادیم و نظر شورا را در این زمینه تأمین کردیم. با در نظر گرفتن شرایط هر دو کشور مواردی که باید اصلاح می‌شد، انجام دادیم.

نوروز بیگی با بیان اینکه تولید فیلم به صورت مشترک بسیار در جهت ارتقای سینمای ایران می‌توان مفید واقع شود افزود: به شدت معتقدم که تولید مشترک به سینمای ایران کمک می‌کند. با افزایش این همکاری‌ها سینمای ایران می‌تواند در جهت مثبت گام بردارد، چرا که این همکاری بین دو کشور نیست، بلکه بین دو کمپانی است که با هم جلو می‌روند، با عوامل مشترک و قصه‌ای مشترک فیلمی را می‌سازند و مناسبات هر دو کشور در آن رعایت می‌شود. ما ظرفیت اکران خوبی داریم، اما هند کشوری است با ۱۵ هزار سالن سینما که ظرفیت دیگری را می‌سازد. قطعاً با تولیدات مشترک تبادلات فرهنگی شکل می‌گیرد و زمینه‌ای باز می‌شود برای این مناسبات، بخصوص که هند از نظر فرهنگی با ما اشتراکات بسیاری دارد و راحت‌تر می‌شود با آن‌ها همکاری کرد.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23941 و در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲:۲۴
2024 copyright.