«آینه بغل» در خارج از کشور اکران می‌شود/ مذاکره با چین، هند و ترکیه

یکی از تهیه کنندگان فیلم «آینه بغل» به آخرین وضعیت این فیلم برای اکران خارجی اشاره کرد.

به گزارش سینماسینما، سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما درباره شروع اکران های خارجی فیلم سینمایی «آینه بغل» گفت: در حال انجام برخی مراحل فنی و زیرنویس هستیم و مذاکراتی با چند کشور خارجی برای اکران بین‌المللی داشتیم که فکر کنم با چین، هند و ترکیه زودتر به نتیجه برسیم.

وی در خصوص زمان شروع اکران خارجی فیلم عنوان کرد: گرفتن چند سالن برای اکران خارجی یک فیلم آسان است، اما اکران واقعی زمانی اتفاق می افتد که بتوان مانند اکران داخلی، سینماها و سالن های فراوانی را رزرو کرد. ما به دنبال چنین اتفاقی هستیم که قاعدتا زمانبر خواهد بود، اما اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود اکران خارجی «آینه بغل» حدود  پنج ماه آینده آغاز می شود.

پروین حسینی در خصوص آخرین وضعیت «ساخت ایران ۲» اظهار داشت: در حال آماده سازی این اثر برای ارائه به مخاطبان هستیم و امیدواریم مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی و منصور سهراب پور است که در گیشه رکورد شکن شد. همچنین این دو تهیه کننده مجموعه نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد را انجام می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 83443 و در روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۲۵
2024 copyright.