«ابد و یک روز» فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره در نیمه اول دهه ۹۰ شد

در چهارمین نظر سنجی کانال تلگرامی جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی «سعید روستایی» به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران در نیمه اول دهه ۹۰ انتخاب شد.

به گزارش سینماسینما، چهارمین نظرسنجی کانال جشنواره فیلم فجر، اختصاص به معرفی بهترین فیلم تماشاگران در نیمه اول دهه ۹۰ اختصاص داشت که ۷ فیلم برتر نیمه اول این دهه شامل برف روی کاج‌ها (پیمان معادی)-فجر ۳۰، حوض نقاشی (مازیار میری)-فجر ۳۱،  هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند (پوران درخشنده)- فجر ۳۱، خط ویژه (مصطفی کیایی)- فجر ۳۲، شیار ۱۴۳ (نرگس آبیار)- فجر ۳۲،  رخ دیوانه (ابوالحسن داوودی)- فجر ۳۳ و ابد و یک روز (سعید روستایی)- فجر ۳۴ به رای مخاطبان کانال جشنواره گذاشته شدند که از بین این فیلم‌ها «ابد و یک روز» با ۵۵ درصد آرا به عنوان بهترین فیلم برگزیده تماشاگران در نیمه اول دهه ۹۰ شناخته شد.

براساس این گزارش، در این نظرسنجی به ترتیب «ابد و یک روز» با ۹۷۶ رای و ۵۵ درصد آراء اول، «رخ دیوانه» با ۱۸۵ رای و ۱۰ درصد آراء دوم و « هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» با ۱۴۷ رای و ۸ درصد آراء رتبه را به‌دست آوردند.

نظرسنجی نخست کانال تلگرامی جشنواره فیلم فجر، اختصاص به بهترین فیلم برگزیده تماشاگران در نیمه دوم دهه ۷۰ داشت که «آژانس شیشه‌ای» این عنوان را به‌دست آورد، نظر سنجی دوم نیز به بهترین فیلم برگزیده تماشاگران در نیمه اول دهه ۸۰ اختصاص داشت که «مارمولک» به این عنوان دست یافت و نظرسنجی سوم اختصاص به بهترین فیلم تماشاگران در نیمه دوم دهه ۸۰ داشت که «درباره الی» این عنوان را کسب کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 43145 و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۸:۲۵
2024 copyright.