ابراز رضایت بازیگر فیلم کیمیایی از همکاری با او / چرا پورحسینی کم کار شده است؟

پرویز پورحسینی«پرویز پورحسینی» بازی در فیلم «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی را رضایت‌بخش توصیف کرد و در مورد کم کاری سال‌های اخیر خود گفت: دلیل کم کاری من و دیگر هنرمندان را از خودمان نپرسید و از دیگران سوال کنید.

«پرویز پورحسینی» بازیگر کهنه‌کار تئاتر، سینما و تلویزیون، پس از مدت‌های طولانی دوری از کار مقابل دوربین مسعود کیمیایی رفته است. پورحسینی در مورد ایفای نقش در فیلم «قاتل اهلی» آخرین اثر مسعود کیمیایی گفت: در این فیلم نقش کوتاه و بسیار تأثیرگذاری دارم و همکاری من با مسعود کیمیایی بسیار خوب و لذت‌بخش است.

وی که در مراسم بزرگداشت امین تارخ با موج صحبت می‌کرد، درباره کم‌کاری سال‌های اخیر خود با اشاره به این موضوع که هنرمندان بزرگی همچون سعید پورصمیمی و امین تارخ نیز اخیرا کم‌کار و گزیده‌کار شده‌اند، گفت: دلیل این مسأله را که من و دیگر همکاران کم‌کار شده‌ایم، از خود ما نباید پرسید، باید این را از افراد دیگری سوال کرد. دوست و همکار هنرمند من سعید پورصمیمی هم همین وضعیت را دارد و زمان زیادی است که نامی از او در سینما و تئاتر و تلویزیون نمی‌بینیم.

بازیگر «باشو غریبه کوچک» و «طلسم» گفت: شاید دلیل این کم‌کار در نسل ما این باشد که کیفیت کارها پایین آمده است، اما به هر حال باید این مسأله را بررسی کرد.

پورحسینی در فیلم «قاتل اهلی» در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی، ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی و رضا رشیدپور برای نخستین بار در فیلمی از مسعود کیمیایی بازی کرده است.

 

منبع: موج

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 24011 و در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳:۳۳
2024 copyright.