اتهام به جیم کری برای تحریک یک زن به خودکشی

جیم کری از خودش در برابر اتهام خانواده دوست سابقش که در سال ۲۰۱۵ به زندگی‌اش خاتمه داد، دفاع کرد.

به گزارش سینماسینما، وکیل جیم کری کمدین مشهور با ارایه اظهارنامه‌ای اعلام کرد اعضای خانواده کاتریونا وایت از جمله مارک برتون همسر سابق او ، مادرش و شرکت حقوقی که وکالت آنها را برعهده گرفته قصد دارند با ادامه این پرونده که به قصد مقصر جلوه دادن جیم کری در ماجرای مرگ او ترتیب داده‌اند، از کری اخاذی کنند.

کری اعلام کرد این دومین باری است که این شرکت حقوقی در تلاش است تا از او اخاذی کند. به گفته کری، اولین ماجرا در سال ۲۰۱۳ و زمانی رخ داد که این شرکت او را تهدید کرد که اگر میلیون ها دلار به آنها نپردازد، خبری را مبنی بر این که کری موجب مبتلا شدن این زن به بیماری‌ شده است منتشر می کنند.

کری ۵۵ ساله افزود: متاسفانه سه سال پیش من اشتباه کردم و در برابر تهدیدهای آنها کوتاه آمدم و برای این که درگیر مراحل حقوقی طولانی نشوم و نیز برای این که کاتریونا وایت دچار مشکل نشود پذیرفتم تا به آنها پول بدهم.

جیم کری در بیانیه خود نوشته آن زمان برای این که کاتریونا بیشتر از این مورد سوء‌استفاده این کمپانی واقع نشود با وجود ادعاهای دروغین آنها، خواست‌شان را پذیرفتم اما بار دیگر حاضر نیستم در برابر اتهامات جعلی که این بار توسط همسر سابق و نیز مادر وی مطرح شده کوتاه بیایم.

او افزود که به دلیل احساساتش تحت تاثیر این زن که شخصیتی ناامید داشت قرار گرفت و سعی کرد تا به او کمک کند.

در شکایتی که خانواده وایت مطرح کرده‌اند ادعا شده کری به طور غیرقانونی داروهای بسیار اعتیادآور و در واقع مرگبار را در اختیارش قرار داده‌است و دارویی به نام «شاه آرتور» که او استفاده می‌کرد موجب شد تا او دست به خودکشی بزند.

کری همه این ادعاها را رد کرده‌است.

کاتریونا وایت هنرمند ایرلندی که مدتی شریک زندگی جیم کری بود، ۲ سال پیش در خانه‌اش در لس‌آنجلس به زندگی خود خاتمه داد. وایت ۳۰ ساله هنرمند چهره پرداز ایرلندی بود که در چند ماه پیش از مرگش تصاویرش در کنار جیم کری دیده شده بود.

او بر اثر مصرف زیاد دارو جان خود را از دست داد. رابطه این ۲ چند بار قطع شده بود، اما دوباره ادامه یافته بود.

منبع: مهر

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 67729 و در روز یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵:۲۸
2024 copyright.