اجرای «سه‌شنبه‌های لعنتی» از اول مرداد ماه آغاز می‌شود

محمدمهدی خاتمی می گوید اگر اتفاقی رخ ندهد از اول مرداد اجرای «سه شنبه های لعنتی» آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، محمدمهدی خاتمی کارگردان تئاتر درباره آخرین وضعیت اجرای نمایش «سه شنبه های لعنتی» گفت: یکشنبه همین هفته در تئاتر شهر برای اجرای این نمایش جلسه هماهنگی داشتیم و قرار شد از اول مرداد روی صحنه برویم البته این موضوع مستلزم این است که اتفاق خاصی مانند تعطیلی دوباره، رخ ندهد.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن‌های تئاتر و به طور مشخص تئاتر شهر که در آنجا اجرا دارد، بیان کرد: روز یکشنبه که برای جلسه هماهنگی رفته بودم می دیدم که پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود و این حس امنیت و اعتماد به‌وجود می آورد.

خاتمی با بیان این مطلب که با علم به نبود استقبال کافی از سوی مخاطب اجرا را آغاز می کند، اظهار کرد: این موضوع به علت شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن، طبیعی و اتفاقی همه گیر همراه با نگرانی برای همه است ولی واقعیت اینجاست تئاتر و سینما هم باید مانند همه مشاغل که فعالیت دارند به کارشان ادامه دهند اما رعایت موارد بهداشتی را به هیچ‌وجه نباید فراموش کنیم. برای من سخت است که با علم به نبود استقبال کافی، قصد بردن نمایش روی صحنه دارم ولی باید برای زنده نگه داشتن این حوزه ایستاد و تلاش کرد.

خاتمی در پایان درباره حمایت هایی که قولش را داده بودند، عنوان کرد: تاکنون هیچ صحبت و اتفاقی برای کار ما نیفتاده است. ما قراردادی مبنی بر حمایت از این نمایش با اداره کل هنرهای نمایشی داشتیم که از سرنوشت آن خبری نیست ولی امیدوارم به نتیجه برسد. البته بگویم این قرارداد مربوط به دی ماه ۹۸ است زمانی که از کرونا هیچ خبری نبود ولی در بهترین شرایط اگر همان پنجاه درصد سالن که اجازه آن را داده اند، پر کنیم مشخص نیست پنجاه درصد مابقی و خسارت چهار ماهی که تعطیل بودیم از کجا تامین خواهد شد و سرنوشت قراردادها به کجا می رسد.

نمایش «سه شنبه های لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 139081 و در روز جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۶:۵۹
2024 copyright.